недеља, 12. мај 2013.

YSL Kremasto Rumenilo - Creme de blush fard a joues, 62JD1A Baby Doll

YSL Cream de Blush Baby Doll

Jedan od mojih apsolutnih favorita za proleće 2013 je kremasto, ili bolje rečeno, penasto rumenilo od YSL. Ova boja (da ne ponavljam broj iz naslova, hahahaha :) deluje veoma inzenzivno u pakovanju ali je zapravo reč o veoma nežnoj nijansi roze koja deluje prelepo, prirodno i nežno. Rumenilo je za plavuše i nas sa svetlijim tenom. 

ŠTA VOLIM KOD OVOG PROIZVODA?


Penastu teksturu - ne lepi se i lako se razmazuje. Ta penasta tekstura ga čini savršenim za leto jer kremasta rumenila mogu da budu lepljiva i više prijaju zimi.
Boju - koja je neverovatno lepa, svetla i nežna
Pakovanje - YSL je uvek iznad svih po dizajnu pakovanja svojih prozivoda
Postojanost - traje veoma dugo, ne menja se u toku dana

Sve... :)

Cena: oko 35-40€

ZAŠTO VOLIM KREMASTO RUMENILO


Zato što se jednako i lako nanosi (dobro možda ne odmah na početku ali kad uđeš u štos onda je super)
Zato što se stapa sa kožom
Zato što deluje nežno
Zato što ne zateže kožu (zbog suve kože ja izegavam sve što je uprahu ili kamenu i te proizvode koristim minimalno)

ŠTA GA RAZLIKUJE OD PRETHODNIH KOJE SAM PROBALA


Za razliku od prethodnih kremastih rumenila (koja ja inače mnoooogo volim jer prijaju mojim suvim obrazima) koja imaju pomalo lepljivu i gustu teksturu koju mnogi ne vole (a ja baš to volim :) ovo rumenilo je penasto. Veoma lagana formula koja se prelepo razmazuje i nakon sušenja nije ni malo lepljiva. 

Zaista fenomenalo!


Yves Saint Lauren Kremasto rumenilo 62JD1A


Sem ove boje u Kolekciji YSL za proleće 2013 nalaze se još dve boje kremastih rumenila, pa paleta izgleda ovako (ona koju ja imam je skroz desno na prvoj fotografiji)



A ovo su nijanse iz prethodnih sezona koje se još nalaze u prodaji.



U jednom od prethodnih postova pisala sam kako se stavlja kremasto rumenilo, pa ako već nisi preporučujem ti da pročitaš.

A evo i cele prolećne kolekcije YSL za 2013 - Arty Stone



Veliki kisss, Bjuti
P.S. Koje rumenilo ti koristiš?

Obavezno pročitaj: Tečni puderi prema tipu kože










1 коментар: