среда, 8. мај 2013.

Futorla za iPhone 2013 by Bjuti - Napravi svoju fensi originalnu futorlu za telefon

Cao Drage moje,
i same znate da je telefon danas telefon, fotoaparat, kompjuter ali ništa manje i ACCESSOAR.
Ovako je moja omiljena futorola izgledala prošle godine... :) toliko je bila kič da je ustvari bila nekako slatka. I verujte mi malo je onih koji su na nju ostali ravnodušni :)

Futorla za iPhone 2012 :)
Bila je napravljena na providnoj plastičnoj futroli.

PROLEĆNE 2013 FUTORLE ZA IPHONE BY BJUTI

Ovako izgleda jedna od dve futrole koje nosi ovih dana. Jedna je sa belom podlogom i ukrasnim kamečnićima u boji stakla. Odabrala sam dvae veličine jer nisam htela da bude baš toliko "kič" kao prethodna :)
Bela futorla za iPhone by Bjuti

Bela futrola za iPhone by Bjuti
Druga futrola je možda jedna od mojih najdražih do sada :) Na osnovnu futrolu koja je u super trendi neon-roze boji, zalepila sam ono što su zapravo oči na igračkama :)
Tako da ne samo da izgleda super, nego se i čuje :)

Futrola za iPhone by Bjuti 2013

Futrola za iPhone by Bjuti 2013

Futrola za iPhone by Bjuti 2013

 KAKO DA NAPRAVIŠ FUTORLU

Trebaće ti:

- Osnovne jednobojne obične futorle (ne znam gde mogu da se kupe u Beogradu, ja sam ove kupila u Kjell&Co u Stockholm-u) Vrlo često mogu da se nađu na nekoj ponudi tako da su prilično jeftine.
- Ukrasi - koje kupuješ u radnjama za hobi (ja sam svoje kupila u Panduro Hobby, a jedna super radnjica ima u Beogradu u Hilandarskoj ulici sa tim sitnicama i hobi džidža-bidžama :) Naravno kod ukrasa je jedino bitno da im je pozadina ravna kako bi mogla da ih lepiš na futrolu.
- Lepak za nakit - koji takođe kupuješ u radnjam za hobi 


PRAVILA I SAVETI:

#1 NA JEDNOJ POMOĆNOJ FUTROLI RASPOREDI UKRASE KAKO ŽELIŠ DA IZGLEDAJU I BUDU RASPOREĐENI 

#2 SA POMOĆNE FUTORLE PREBACUJ JEDAN PO JEDAN UKRAS I LEPI IH NA FUTROLU KOJU PRAVIŠ

#3 LEPAK STAVLJAŠ SAMO NA SREDINU UKRASA JER KAD GA PRITISNEŠ ON ĆE SE RASPOREDITI PO CELOM UKRASU

#4 NEMOJ STAVLJATI PREVIŠE LEPKA JER KAD PRITISNEŠ MOŽE DA ISCURI SA STRANE UKRASA, A TO NIJE LEPO

#5 KADA ZAVRŠIŠ LEPLJENJE UKRASA, POSEBNO PROVERI SA STRANE DA NEKI NE ŠTRČI IZVAN FUTROLE JER ĆE TI U PROTIVNOM ZAPINJATI I OTPAŠĆE BRZO

#6 OSTAVI NEKOLIKO SATI DA SE ODBRO OSUŠI PRE KORIŠĆENJA 

A evo ga i video koji može da pomogne u pravljenju :) 



Veliki kiss, Bjuti!

Kako izgleda tvoj telefon?


Нема коментара:

Постави коментар