петак, 3. мај 2013.

Najbolji tečni puder za suvu i normalnu kožu - Touche Eclat Foundation od Yves Saint Laurent

Draga moja,
ne znam da li si imala prilike da doživiš WOW kada si kupila neki tečni puder, ali ja sam to doživela. Dugo sam tragala za tečnim puderom koji bi za mene imao sve: da pokriva odlično ali u tankom sloju, da deluje prirodno, da ima blistavu završnicu, da je lagan osećaj na licu....
I kada sam u oktobru videla u novinama da je Yves Saint Laurent izbacio novi tečni puder koji se bazira na istoj tehnologiji kao i YSL Touch Eclat koji je najbolji hajlajter na svetu, zaista sam imala velika očekivanja. 
Na prvi dodir osetila sam da nije nešto što sam probala do tada. Tekstura je kremasto, plišano-svilena...ne mogu to da objasnim. Gustina je savršena i zaista su ispunili šta obećavaju. Photoshop u stvarnosti. 
Koža ne samo da izgleda ujednačenije, nego na svaki način lepše i bolje.

Na fotografiji imam SAMO tečni puder (nemam ni prajmer, ni korektor, ni puder u prahu!!!)


Fotografija govori više od reči :)
Kao što vidiš savršeno je pokrivo crvenilo i skoro sve bubuljice koje sam imala na licu. Najbolje od svega je to u tankom sloju i izgleda potpuno prirodno.

Jedino cu ovu bubuljicu na čelu morati da pokrijem sa još malo korektora, inače ten je savršen i za sve za minut!



Oznake:

BD - idu na žuto
BR - idu na roze

B - dosta žut

Ja sam ranije korstila BR 40, sada sam kupila BD 20 koji je nešto svetliji i odgovara mi još više.

Cena je oko 50ak evra, ali je dovoljna jedna pumpica za celo lice. Meni je bočica trajala od oktobra kraja februara (5 meseci) a stavljala sam ga SVAKODNEVNO!

AKO ŽELIŠ DOBRU POKRIVNU MOĆ U TANKOM SLOJU I BLISTAVU ZAVRŠNICU, AKO IMAŠ SUVU ILI SUVLJU KOŽU, ONDA JE OVAJ PUDER ZA TEBE.

NE BIH GA PREPORUČILA AKO IMAŠ MASNOM KOŽU JER PRETPOSTAVLJAM DA JE SJAJ KOŽE POSLEDNJE ŠTO ŽELIŠ :)! 

Koji tečni puder ti koristiš?

Veliki pozdrav i kiss :***
Bjuti



8 коментара:

  1. Draga Bjuti, ne znam da li si imala prilike da koristiš Ingrid kozmetiku, ali ja sam naprosto oduševljena njom. Jednom prilikom sam slučajno došla do njihovog tečnog pudera u tubici(nijansa porcelan). Savršen je, savršeno pokriva, moje lice ne sija sa njim jer mi je koža malo suvlja, prosijam tek predveče, a obično se šminkam ujutro oko 7h. Cena je oko 250 dinara čini mi se-džabe, a proizvodi se u Poljskoj. Moram priznati da sam bila malo skeptična, jer je jeftin, ali od kako sam ga otkrila pre oko godinu dana, ne menjam ga. Pritom, jedna tubica od 30ml mi traje i po 3-4 meseca, iako se svaki dan šminkam. Pozdrav! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao Kartarina, nisam imala prilike da probam, moram da priznam da nisam ni cula za Ingrid. Gde se kupuje? Pozdrav

      Избриши
    2. Ja ga kupujem u jednoj maloj parfimeriji u bloku 45, a uvoznici su sa sajta kozmetikaiparfemi.rs pa pogledaj tamo, jer ja ne znam za neko konkretno mesto. Imaju baš lepu, a povoljnu ponudu. :)

      Избриши
  2. Bourjois Healty mix foundation.Kako novi tako i stari.:D "...pokriva odlično ali u tankom sloju, da deluje prirodno, da ima blistavu završnicu, da je lagan osećaj na licu...." Omiljeni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, dobar je i on. Koja je cena trentuno? Pozdrav i uskoro ces videti kombinaciju garderobe koju si predlozila da obucem za studio B. Veliki poz

      Избриши
    2. Drago mi je;) Ja sam ovaj novi kupila pre otprilike mesec dana, promotivna cena je bila 11,5e. Mislim da ce biti oko 14 e.

      Избриши
  3. Stvarno je wow efekat! Trenutno korisitm Ever Lasting i sasvim mi odgovara. Volela bih ovaj da probam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koji Ever Lasting, od Oriflame-a? Ako je taj imam i ja jednu bocicu ovde. on mi je sledeci na tapetu za probu :) Pozdrav

      Избриши