среда, 8. мај 2013.

CC krema (CC Cream) - Šta su CC (Colour Correcting) kreme?




CC kreme


U jednom od prethodnih postova, pisala sam o BB kremama gde ste sem toga šta su i kako se koriste, mogli da pročitate i kratak istorijat o njima. Možda ste već naišle na nešto što se zove CC krema i zapitale se šta je to? Ovaj trend takođe nam dolazi iz Azije, ali je novijeg datuma, i treba BB kreme da učini još delotvornijim.

CC kreme za razliku od BB krema nemaju tako zanimljivu istoriju :) One su novijeg datuma i novije formulacije. Na zapadnom tržištu prva je formulisana i lansirana od strane Olay u oktobru 2012.
CC stoji kao Colour Correcting jer je osnovna funkcija ovih krema da koriguju boju kože.


Koja je boja za šta?

Zelena - Anti redness - ublažava crvenilo lica
Ljubičasta - Anti dull - daje živost "beživotnoj" sivkasto-maslinastoj koži
Roze - Anti Fatigue -  otklanja umor

E sad kada znamo teorijski još samo da ih isprobamo u praksi. Ja iskreno još uvek nisam probala, ali obećavam da ću ovih dana.


Uppdate: Pre dva dana sam bila po parfimerijama ovde u Stockholmu i moje drage drugarice su mi rekle da stiže u toku maja...tako da sam malo požurila sa ovim postom, ali dobro....bar ste prve koje znate da to stiže :)

Sledeći uppdate-čim probam proizvode.



Нема коментара:

Постави коментар