понедељак, 6. мај 2013.

Kako ste stavlja crveni ruž i jedna recenzija za Bourjios Rouge Edition broj 10


Ne samo da je u trendu poslednjih godina, već je crveni ruž klasik među klasicima. Prvo moraš da znaš kako da odabereš pravu nijansu  i kada jednom pronaš onu pravu onda se od nje nećeš odvajati. Biće ti u neseseru i vadićeš ga uvek kada budeš htela da izgledaš posebno šik.
Poznato pravilo da uz istaknute usne ne idu baš mnogo istaknute oči i dalje važi, ali zato ako hoćeš da istakneš obrve- SAMO NAPRED. Na mnogim revijama već poslednje tri godine, vidimo da su u trendu debele obrve. Ja moje iskreno menjam svaki dan od tankih svetlih, do debelih i crnih, a menjam i oblik...no to je druga tema (btw uskoro post "Ja i moje Obrve :)")
Ove 2013 veoma je trendi i šik narandžasto-crveni ruž i ja nisam mogla da ga zaobiđem :) 
Izbor je pao na Bourjois Rouge Edition broj 10 i Olovku u istoj boji Deobrah 60.

Ruž Bourjois Rouge Edition 10 i Olovka Deborah 60
RECENZIJA OVA DVA PROIZVODA: Ruž je odličan, postojan i zaista crven i posle dosta vremena (to kažem jer neki menjaju boju u roze ili naranžasto). Olovka je isto tako super. Ni suva ni mekana već baš kako treba. Preporučujem. Čini mi se da sam ruž nešto više platila...(probaću da nađem račun, jer nisam kupovala samo njega) i kupila sam ga u parfimeri "Jasmin" (da, da, dobro si pročitala, ja ziasta nekad ulazim tamo iako su prodavačice...već znaš kakve su hahahahahha :) A sad sam se setila da čitaju i žene van Srbije pa možda ne znaju kakve su....One su kao Security idu za tobom, vrebaju te i imaš utisak kao da si najgori kriminalac, a ne da si došla da kupiš nešto. Sem toga, mnogo su neljubazne, ubeđuju te da je crno belo i ako nešto ne kupiš retko ćeš dobiti "doviđenja"...no i to je druga tema :) Ovo je sad bila Anti-recenzija Jasminovog osoblja :) hahahaha
A sad da se vratimo na temu...

KAKO STAVITI CRVENI RUŽ

KORAK 1: Olovka za usne. Odaberi olovku koja se slaže sa bojom karmina (ni tamniju ni svetliju. možda ćete morati da tražite od različitih proizvođača) Isrctajte usne iz više poteza počev od sredine, prema krajevima usana. Idite po liniji usana, ni iznad ni ispod.
KORAK 2: Popunite usne olovkom kako bi boja duže trajala i bila intenzivnija.
KORAK 3: Stavite ruž direktno ili četkicom za još preciznije nanošenje. Ja obično stavljam prvo direktno, a onda ivice doterujem četkicom jer ruž nije dovoljno precizan.
Voila!!! Tvoje crvene usne su spremne :)

A ako tekst nije bio baš najjasniji, evo i jednog starog video tutorijala :)



U video klipu sam koristila:

1. Max Factor ruž - 715 Ruby Tuesday
2. Max Factor olovka za usne - 10 Red Rush

Veliki kisss i piši mi...da li koristiš crveni ruž i koji?

AKO TI SE SVIĐA SMINKA NA FOTOGRAFIJAMA GORE POGLEDAJ KORAK PO KORAK

4 коментара:

  1. Predivno! Nikako da se odvazim da stavim crveni ruz, ali posle ovog klipa.. :)
    hvala na lepim savetima!

    ОдговориИзбриши
  2. jaooooo takodje... svaki put odlelpim kada neko ima tu boju, a ja sama sebi izgledam kao babun... :)
    bas mi se dopada tvoj rad... ja se ustvari vrlo slabo sminkam ali sam zahvaljujuci tebi potkovana teorijom skroz. :)
    samo tako nastavi... puno pozdrava.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno ti stoji crveno! Inace, svidja mi se to napises koje si proizvode koristila u videu, da, ako neki od njih nismo do tada koristile, vidimo kakav efekat daje :) Hvala ti puno :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Hahaha epic win za Jasminovo osoblje! :))) Super ti stoji jarko crvena, meni od crvendaća ne stoji ni jedan, eventualno neki trula višnja

    ОдговориИзбриши