четвртак, 16. мај 2013.

Loreal Lumi Magique - najbolji puder za suvu kožu ispod 2000 din


Vidim da su mnoge od vas sa suvom kožom baš bile obradovane kada sam objavila post Tečni puder za suvu kožu i priprema suve kože za šminkanje. Očigledno da nema mnogo nas blogerki o šminkanju koje imaju suvu kožu :) Tamo sam pored ostalih istakla i ovaj tečni puder o kojem ću pisati danas, a to je Loreal Lumi Magique.

Šta ja sa suvom i osetljivom kožom i blagim crvenilom u centralnom delu lica zahtevam od tečnog pudera?

DA SE NE VIDI, DA IZGLEDA KAO DA JE MOJA KOŽA, SAMO BOLJA :) DA ONI KOJI NISU SKROZ UPUĆENI HVALE KAKO MI JE LEPA KOŽA JER I NE VIDE DA JE PUDER NA LICU :)
- Da je dobra tekstura, tj da se lepo razmazuje.
- Da odlično pokriva u taknom sloju - da se vidi koža, ali da izgleda mnogo bolje. Lično ne volim osećaj cemetiranosti na licu sa previše pudera. Ok mi je to ponekad kada je stvarno potrebno imati dosta šminke ili za neki izlazak gde treba da se đuska celu noć :) Ali za svaki dan, nikako...
- Ne sme da menja boju posle nekog vremena - tj da oksidiše.
- Dobre svetle nijanse
- Blistava završnica

OCENA PROIZVODA: 

Tekstura: 5
(savršeno kremast i odlično se razmazuje)
Pokrivna moć: 4
(dajem 4 jedino zbog toga što YSL Touch Eclat Foundation puder koji smatram najboljim dobija 5. Da nisam probala YSL dala bih mu 5, ali pošto jesam ne mogu, hahahaha :) Dobro pokriva u tankom sloju, kao što vidite na fotografiji na kojoj imam samo tečni puder.
Nijanse: 4
(ima divne svetle nijanse C1 i W1 ALI SE NE PRODAJU U SRBIJI IZ NEPOZNATIH RAZLOGA). Nedostaje mi neka neutralnija nijansa koja nije ni na roze ni na žuto, pa sam morala da mešam dve boje.
Završnica i postojanost: 5

Šta bi moglo da bude bolje:
Nema mnogo stvari koje bi mogle da budu bolje jer stvarno mislim da je odličan. Jedino to malo oko boja, pošto sam morala da koristim dve boje da bih dobila odgovarajuću.



Kao što vidiš odabrala sam jedan na roze i drugi na žuto da bih mogla da pomešam i dobijem neutralniju boju koja mi odgovara.


JESI LI VIDELA JEDAN OD MOJIH OMILJENIH LOOK-OVA?

 


Veliki kisss, Bjuti

P.S. AKO ŽELIŠ DA MI PIŠEŠ, NAJBOLJE JE DA OSTAVIŠ KOMENTAR OVDE ILI NA YOUTUBE-U. NAJVEĆA JE VEROVATNOĆA DA VIDIM TVOJE PITANJE I ODGOVORIM NA NJEGA :)

16 коментара:

  1. Bas sam planirala da ga uzmem jer isto imam suvu kozu, ali me zanima sta mislis da li je bolji on li bourjois healthy mix?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenutno koristim ovaj Lorealov puter i baš sam zadovoljna. Meni je healthy mix previše masan, tako da sam se od njega caklila kao porceldanska lutka. :-)

      Избриши
  2. Mnogo mi se dopada puder! Kao i moc prekrivanja. Imam zelju da ga probaam, ali imam svetlu kozu i retko nalazim odgovarajuce nijanse. Ovih dana hrvatske blogerke cesto pisu o Golden Rose kozmetici. Da li ste je Vi mozda koristili i kakvi su Vasi utisci o pomenutoj? Takodje me zanima i koje lakove za nokte koristite? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja koristim Kiko lakove za nokte,prezadovoljna sam,stoje mi na noktima do 5 dana,sto je za mene super,pre sam koristila loreal i spadao mi je vec sutradan .... Imas veliki izbor boja i nijansi,kostaju oko 3-4 eura u pakovanju od 11ml... sto je za taj kvalitet zaista malo.... Jedina mana je sto ih nema u Srbiji,pa ih ja kupujem u Italiji.....

      Избриши
    2. Pa da, to mi je i problem. Uglavnom u Srbiji se ne mogu naci neki kvalitetni lakovi :) Ali hvala ti sto si mi preporucila, mozda nekad nadjem Kiko lakove negde :)

      Избриши
    3. U Srbiji su dobri Essie i Opi lakovi,samo nisu nista bolji od Kiko lakova a 3 puta su skuplji.... Plus Kiko ima puuuno prelepih nijansi,tako da se ja izgubim kad udjem u radnju.... Pre 2 nedelje sam bila u Veroni i bili su na akciji 2,5 eura. Jos uvek traje akcija,pa ako imas nekog ko putuje za Trst,ne propusti priliku da dodjes do ovih lakova :)))

      Избриши
  3. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Meni je baza sasvim ok, ali nista posebno. Malo ujednaci kozu i sminka duze traje. Ali nemoj ocekivati previse :) Pozz

      Избриши
  5. Bjuti videla sam kod tebe na blogu ovaj puder i otrcala da ga kupim (imam suvu i preosetljivu kozu) i prezadovoljna sam. Imam jedno pitanje,da li ti je bolji YSL Touch Eclat ili Make Up For Ever HD? Koji bolje pokriva? Posto znam da si za MUFE rekla da nista slicno nisi probala.... Hvala ti unapred,razmisljam koji da kupim za leto,pa mi puno znaci tvoje misljenje! Inace imam bas osetljivu kozu sa crvenilom... :-( najbolja si,samo tako nastavi...... :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da sam ti vec negde odgovorila, ali evo i ovde YSL definitivno za suvu i osetljivu kozu. Ja sada MUFE HD koristim samo ponekad upravo zbog toga sto je sa talkom i hoce malo da zateze na suvoj kozi. Pozz

      Избриши
  6. Trend sminka prolece 2013 / Trend makeup Prada 2013 - Sminka sa modnih revija- moze li video za ovaj look, sjajan je, ali se ovako ne snalazim, a bas bih ga isprobala! Hvala unapred, kiss!

    ОдговориИзбриши
  7. P.S. Slazem se za puder, sjajan je, nazalost promasih boju, jer ovde za mene nema dovoljno svetle, te u Parizu kupih Make Up For Ever N110 i prilicno sam zadovoljna, ali jos uvek zelim Loreal Lumi Magique, ali u nekoj ultra svetloj nijansi. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Himera kako prekriva MUFE puder? Hvala ti :)

      Избриши
    2. Jako dobro prekriva, u tankom sloju i nije tezak za lice.

      Избриши
    3. Draga, ako si u Parizu kupila MUFE onda kada dodjes u Stockholm mozes da kupis ultra svetle nijanse Loreal pudera (nravno ako budes putovala za Ameriku tamo je izbor definitivno najbolji ZA SVE :) nigde nisam videla toliko sminke koje mi nemamo u evropi a spada u Loreal :(

      Stvarno u skandinaviji ima Loreal Lumi Magique N1 i C1 koji su meni svetliji pa ih mesam, a posto si ti svetlija od mene sigurno bi ti odgovarali :) Pozz

      Избриши