субота, 18. мај 2013.

Najbolji prajmer tj. baza za lice za proširene pore - Benefit POREfessional

Benefit POREfessional
 
Prajmeri ili baze za lice su definitivno nešto o čemu se mnogo piše i priča poslednjih meseci. U jednom od prethodnih postova pisala sam o tome šta su prajmeri, čemu služe i kako se koriste.
Ovo je definitivno jedan od najboljih, ako ne i najbolji prajmer za proširene pore. Umanjuje vidljivost pora, kožu čini glatkom i ujednačenom. 
 
Tekstura je silikonska, tako da je osećaj svilenkast i koža deluje glatko i matirano nakon nanošenja.
 

GDE GA MOŽEŠ KUPITI

 
Ima ga u Sephora radnjama i cena je oko 4290 din za pakovanje od 22ml
 

KAKO DA GA KORISTIŠ

 
Ako imaš masnu kožu i proširene pore možeš ga koristiti na celom licu.
Ako imas kombinovanu kožu i proširene pore samo u T-zoni, stavi ga samo na T-zonu
 
Stavi ga na čisto lice, pre stavljanja tečnog pudera (ako koristiš tečni puder) ili stavi njega, pa samo preko puder u kamenu ili prahu da malo ujednačiš boju lica (ako ne koristiš tečni puder)
 
I ne samo to, pakovanje je preslatko... :)
 

 

 
Zaista odličan proizvod.
Veliki pozdrav, Bjuti :*

OBAVEZNO PROČITAJ: NAJBOLJI TEČNI PUDER ZA SUVU KOŽU

NAUČI: KAKO DA ODABEREŠ BOJU BRONZERA


6 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hej, ako su bas prosirene pore, mozda da probas neki gusci kao npr Diorskin Crystal Nude. On je dosta gust i trebao bi da pomogne. Veliki pozz

      Избриши
  2. Ja sam probala ovaj prajmer i bas sam se razocarala. Valjda i sto sam tresnula toliko para :D Iskreno, nije delovao na pore uopste. Koristim Sephorin Base Lissante Smoothing prajmer koji odradi posao neuporedivo bolje za cetiri puta manje para i u mnogo vecem pakovanju. Sad naravno, svacije lice je prica za sebe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je zao sto to cujem :( jer zaista nije jeftin... U pravu si da je svacije lice drugacije...mada, nekad su razlike dosta suptilne, tako i ja da bih zaista videla da li ima razlike kada koristim neki proizvod, obavezno fotografisem pre i posle, jer golim okom ne mogu da uporedim. Veliki pozz

      Избриши
  3. Bjuti nadam se da ces ovaj put odgovoriti na moje pitanje. :) Da li ti je bolji puder YSL Touch Eclat ili Make Up For Ever Hd,koji bolje prekriva? Imam suvu i jako osetljivu kozu,sa crvenilom. Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej Draga, izvini sto si ostala bez odgovora prethodni put, stvarno se trudim, ali je sve teze postici sve :)
      Za suvu kozu definitivno YSL Touch Eclat. Oba prekrivaju dobro, li je HD za masnu kozu i hoce da isusuje (i ja ga u poslednje vreme retko kroistim bas zbog suve i osetljive koze) Pozz

      Избриши