уторак, 7. мај 2013.

Tecni puder za suvu kozu i priprema suve kože za šminkanje


Ako čitaš ovaj post, pretpostavljam da imaš probleme slične meni. Ponekad imaš utisak da će koža na licu da pukne jer zateže. Leti je manje više ok, ali zimi hoćeš da poludiš. Izraženo crvenilo, osteljivost i ako ne staviš kremu imaš osećaj "tesne kože"...

Suva koža je zahvalna u pubertetu jer obicno nema bubuljice, ali kasnije zahteva više nege da bi ostala ok. Brže se bora, gubi tonus i opušta (bljak, nervira me da mislim o tome jer sam ja jedna od onih sa suvom kožom :)))
Da li je koža suva, mešovita ili masna je genetički predodređeno što znači da na tip kože ne možemo mnogo uticati. Možemo ga prihatiti i svoje svakodneven rutine prilagoditi svojoj koži.

VAŽNA PRAVILA ZA SUVU KOŽU:



1. Umivanje, tonik, antirid i dnevna ili nocna krema
2. Hranljivi kozemticki tretman (jednom u dva meseca), ne u svojoj režiji već kod profesionalaca.

Drugo VAŽNO PRAVILO je:

  #2 NE STAVLJAJTE PUDER AKO KOZA NIJE HIDRIRANA ILI SE PERUTA! 
(samo cete pogoršati stvari. Negujte je da izgleda lepo, da biste mogli lepo da je našminkate)

TRECE VAŽNO pravilo:

#3 ŠTO DALJE OD MAX FACTOR-A
njihovi puderi su jaki, izušuju, napraviće vam haos na licu. izlaziće vam bubuljice, koža će se perutati...


ČETVRTO VAŽNO pravilo:

#4 ŠTO MANJE STVARI U KAMENU I PRAHU! PROBAJTE KREMASTO RUMENILO!

Za suvu kozu super je kremasto rumenilo, jer izgleda prirodnije i ne zateze kozu.

#5 AKO NA BOČICI U NAZIVU VIDITE "LASTING" (nemojte ga koristiti svakodnevno, samo u posebnim prilikama)

Medjutim, suva koza ima jednu prednost kada je sminka u pitanju. Na njoj sminka duze traje :)))


PRIPREMA SUVE KOŽE ZA ŠMINKANJE - PRAJMER NE MORA

Dnevna krema - hranljiva dnevna krema koju birate u konsultaciji sa kozmetičarom. Poslušajte me...ako imate suvu ili osteljivu kožu nećete same moći da odaberete proizvode jer većina koja se nalazi u slobodnoj prodaji neće vam odgovarati. Samo ćete bacati pare. Ostavite je da se upije, barem 15ak minuta pre šminkanja.

Prajmer ne mora - za razliku od masne kože, na suvoj koži šminka prilično dugo traje i bez prajmera pa je često krema dovoljna.

Tonikom sklonite kremu sa kapaka - kada je koža upila kremu sklonite je sa kapaka jer su i na suvoj koži kapci veoma masni pa senka može da se nakuplja!

TEČNI PUDER ZA SUVU KOŽU

Na suvoj kozi mnogo lepo izgledaju tecni puderi za blistavom zavrsnicom. Moja prva preporuka za suvu kožu su oni o kojima sam već posebno pisala i čiji je efekat savršen, a tekstura kremasta i divna za suvu kožu Yves Saint Lauren Touch Eclat Foundation u skupljoj i Loreal Lumi Magique u jefitnijoj varijatni.


tecni puder dior chanel loreal mac lancome ysl

ŠTEDLJIVO SA KAMENIM PUDEROM (ILI U PRAHU) I SAMO TAMO GDE MORA

Kameni ili puder u prahu stavite samo na T-zonu i gde ste stavljali korektor da biste ga fiksirali. (kapci i ispod ociju, u tankom sloju i ako ste negde sakrili bubuljicu...)

Kisss :*** Bjuti

Obavezno pročitaj: Bjuti jutarnja i večernja nega lica

Nauči: Kako se koristi kremasto rumenilo - prijatelj suve kože

10 коментара:

  1. Da sam znala ranije za Max factor... Imam suvu kozu, a neko vreme sam koristila Max factor puder, i-ne znam da li je zbog njega, ili je nesto drugo u pitanju- koza mi je postala ocajna, crvena i sa nekim ospicama... Sama sam prestala da ga koristim, koristila sam Revlonov Color Stay. Mozda sada probam Loreal, ako ti kazes da je dobar. :)

    Kremasto rumenilo nikad nisam koristila, i ne znam da li da se usudim... Sve mi se cini da necu uspeti lepo da ga stavim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga, probaj provo sa nekim kremastim karminom (samo da nije mnogo suv). Pa ako ti krene stavljanje i ako ti se svidi ti kupi rumenilce :)

      Bitno je samo da nicim drugim ne moze lepo da se stavi sem cetkom za tecni puder.
      Jesi li procitala post:
      http://www.beauty-style-fashion.com/2013/02/kako-staviti-kremasto-rumenilo.html

      Veliki pozdrav

      Избриши
  2. Ko je pisao ovaj post - ti ili ja? Uglavnom, tezim putem sam naucila ovo o cemu si pisala:) Max Factor je na hate listi odavno (zajedno sa Niveom), a bogami i L'Oreal true match. Mene su spasile bb kreme, a puder u prahu koristim samo na obrazima ispod pecenih rumenila. Daj jos ovakvih postova - kreme i puderi koje koristis, pilinzi i hranljive maske...ma sve :) Retko naletim na beauty blogericu sa suvom kozom pa sam sad srecna :]

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. NIVEA... Uzas za nas suve... ;) U apoteci su mi isto rekli

      Избриши
    2. Tako je i Loreal Ture Match ces videti na mojoj listi pudera za mesovitu ili masnu kozu. On ima talk u sebi, a to je definitivno NO NO za suvu kozu :)

      Dogovoreno, bice ih jos sad sam se nesto naostrila :)
      pozz

      Избриши
  3. Nekad prosto pomislim da jedina imam sve te silne probleme sa suvom kozom... Ali kunem se u Vichy kremu ZA SUVU KOZU. A sigurna sam Revlonovi puderi su mi unazadili par mjeseci njege.Pa sad samo malo strpljenja i njege, pa cu probati ovaj Lorealov.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je bokice, neodgovarajuc proizvod bas moze da unazadi negu :)
      Au, koliko sam puta to iskusila :)

      Veliki poz i srecno u sredjivanju koze

      Избриши
  4. Deborah je imao sjajan puder koji je prestao da se proizvodi, Colour Copy. Sad sam u potrazi za drugim. :( Kupim malo pakovanje Rimmel Lasting Finish UZAS!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako imas suvu kozu sve sto je Lasting bezi od toga...to se susi na licu da bi trajalo i dodatno iskusuje kozu. Hehe sad si mi dala ideju da ispravim post i dodaj jos jedno pravilo

      #STO DALJE OD "LASTING" proizvoda :)

      Pozz i hvala za komentar :)

      Избриши
    2. Ne bih se nikako složila s takvom generalizacijom, ipak je na tržištu previše proizvoda i sumnjam da je itko sa suhom kožom isprobao sve na kojima piše 'lasting' pa da tako nešto tvrdi. Prvenstveno zato što imam suhu kožu a Rimmel Lasting Finish na njoj funkcionira savršeno, ali poanta je u ADEKVATNOJ NJEZI kože prije ikakvog pudera. Npr. uz podlogu Avene Rich Cream na mojoj koži Rimmel LF izgleda besprijekorno, ali ključna stvar u vezi tog problema je njega same kože i piling na tjednoj bazi radi perutanja. Puno cura ima prevelika očekivanja od samog pudera bez ulaganja u preparativu, iz iskustva znam da to teško da će dobro izgledati pa makar bio i najskuplji i najpoznatiji puder.

      Избриши