субота, 4. мај 2013.

Bjuti Give Away - NAGRADNA IGRA - DRŽAČ ZA NAKIT - IMAMO DOBITNICU

IMAMO DOBITNICU :)

Moram prvo da kazem da mi je uzasno zao sto imam samo jedan, a ne 100 komada tako da svima dodelim jedan jer sam citajuci komentare stvarno saosecala sa svima koje imaju problem sa cuvanjem i pronalazenjem nakita. Puno vam hvala sto ste ucestvovale i igracemo se opet.
Veliki pozdrav iza automobila na putu za Oslo (obavezno mi se pridruzi bice zabavno na putu :)

DOBITNICA JE: PRINCIPESSA KATHARINA koja je ostavila komentar ovde na Blogu 05.maja u 11:42
CESTITAAAAAM!
P.S. Pisi mi mejlom da se dogovorimo oko preuzimanja nagrade bjutiholicarka@gmail.com



Dugo se nismo igrale i vreme je da malo "prodrmamo" atmosferu na YouTube-u, Blogu i Facebook-u :)
Pre neki dan sam kupila držač za nakti koji okuplja i sortira sav nakit na jednom mestu. Ima džepove za narukvice, minđuše, satove i prstenje, kao i mesto na kome se kače ogrlice.....

LITTLE BLACK DRESS - MALA CRNA HALJINICA ZA TVOJ NAKIT :)

NISAM MOGLA DA ODOLIM a da ne kupim JEDNU ZA NEKU OD VAS :)

PAŽLJIVO PROČITAJ PRAVILA DA NE BI PROPUSTILA NAGARDU ZBOG NEKOG PRESKOČENOG KORAKA :) 


KO MOŽE DA UČESTVUJE:

Svi. Gde god da živite a budete izabrane poslaću Vam nagradu poštom.

KAD POČINJE I KAD SE ZAVRŠAVA:

Nagradna igra počinje: 04.05.2013. čim se objavi ovaj post
Nagradna igra se završava: PETAK 10.05.2013. U 12H

ZVANIČNA PRAVILA NAGRARDNE IGRE:


#1 MORAŠ DA BUDEŠ PRIJAVLJENA DA ME PRATIŠ NA MOM YOUTUBE KANALU - Klikni ovde za KANAL

#2 MORAŠ LAJKOVATI MOJU ZVANIČNU FB STRANICU - Klikni ovde za FACEBOOK stranicu

#3 MORAŠ OSTAVITI KOMENTAR ISPOD VIDEA NA YOUTUBE-U nešto o nakitu, koliko ga imaš, koji ti je komad omiljen, zašto bi volela da dobiješ ovaj držač...

#4 MORAŠ OSTAVITI KOMENTAR OVDE NA BLOGU ISPOD OVOG POSTA nešto o nakitu, koliko ga imaš, koji ti je komad omiljen, zašto bi volela da dobiješ ovaj držač

#5 Dobitnik mora da se javi u roku od 48h od objavljivanja, ostavljanjem komentara na mestu gde će biti objavljen dobitnik! U protivnom drugi dobitnik će biti odabran!!!

DOBITIK ĆE BITI OBJAVLJEN OVDE NA BLOGU!

(NE MORATE ME PRATITI OVDE NA BLOGU, ALI JE KORISNO JER ĆU TU OBJAVITI POBEDNIKA, A TO NE ŽELITE DA PROPUSTITE, ZAR NE? :)Da bi me pratila na blogu pogledaj na fotografiji gde tačno možeš da se prijaviš! Dovoljno je samo da upišeš svoju mejl adresu i klikne na Submit :)




A EVO GA I VIDEO :) SREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEĆNOOOOOOOOOOOOO


Nadam se da će LITTLE BLACK DRESS DOĆI U PRAVE RUKE!

SREĆNO I VELIKI KISSSS :***

44 коментара:

  1. Nakit volim, imam ga dovoljno za najmanje dva ovakva držača. Nemam omiljeni komad, jedino mogu da kažem da najmanje nosim prstenje, ali vežbam, vežbam. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno si dala tesko pitanje koji mi je komad nakita najdrazi. Menja se iz godine u godinu , nosila sam mindjuse kao lustere , bila i je i ta faza , pa sam nosila one tackice , pa sam presla na narukvice . Sad mi je omiljen prsten ogroman .

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Imam gooomilu nakita od narukvica i prstenja preko mindjusa, ukrasa za kosu do masivnih ogrlica tako da ne mogu da izdvojim jedan komad koji mi je najdrazi jer se to menja u zavisnosti od perioda i raspolozenja... Smatram da upravo nakit daje licni pecat svakoj kombinaciji, cini ga autenticnim , posebnim... Nekada je dovoljno da navucete belu majicu i farmerke i onda kombinaciju '' zacinite'' upadljivom ogrlicom i to odmah dobije drugaciji izgled :-) E sad, svaka od nas ima veeliki problem - organizaciju gore pomenutog... koliko god se trudile da svaki komad nakita stoji na svom mestu, uvek se nekako izgubi bas ONAJ koji Vam u tom trenutku najvise treba. :-) A ovaj organizator se cini jako zanimljivim, a pre svega prakticnim :-) Svim ucesnicama zelim puuno srece, i svakako koja od nas osvoji ovu zaista fantasticnu nagradu resice problem organizacije nakita i nece vise kasniti na sastanke zbog trazenja recimo prstena koji je , kao za maler, bas SADA nestao a bez koga ne smemo da izadjemo ni po koju cenu jer se bas ON uklapa u zamisljenu modnu pricu i ni jedan drugi! :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Najviše volim male minđušice :) Ne mogu da učestvujem jer nemam FB pa samim tim ne mogu da lajkujem :)

    ОдговориИзбриши
  6. Nakita imam prilicno puno i drzim ga po kutijama od cipela :) ovo je bas zgodan i praktican drzac za nakit i voljela bi da ga dobijem ;).Sto se tice mog omiljenog komada nakita,nemam neki posebni al volim ono sto imam da uparim skupa sa odjecom :)

    ОдговориИзбриши
  7. Zbog toga što jako volim svoj nakit,želim ovaj lijepi držač...a pošto svaka žena mora da ima u svom ormaru malu crnu haljinicu,a ja ih imam više za nošenje isto tako želim jednu i za moj nakit =) :***

    ОдговориИзбриши
  8. Nakit je nesto sto obozavam i cega imam previse. Drzim ga u razlicitim kutijama, posebno kutija za mindjuse, poesebno za narukvice, ogrlice.. I zato bi zelela da dobijem taj drzac, jer bi mi tako bilo lakse odrzavati i pronaci ono sto mi je potrebno :D

    ОдговориИзбриши
  9. Imam puno nakita i stalno kupujem nešto novo. Pošto imam tanke ruke teško nalazim uske narukvice i prstenje i zato imam bezbroj ogrlica i minđuša različitih boja, oblika i tekstura. Možda su mi baš zato najdraže charm bracelets iz Avon-a koje mi nisu široke i donose sreću, ljubav i mir, i koje sam ja dopunila sopstvenim privescima: srebrna potkovica od mame, mesečev kamen koji odgovara mom horoskopskom znaku, početno slovo mog imena, privezak koji sam davno dobila od drage drugarice. :) Imam omiljenu džidžabidžarnicu u koju redovno svraćam a volim i nakit od žice i perlica koji jedna žena pravi i poručujem ga preko interneta. Skupljam hrabrost da se i sama oprobam u pravljenju nakita. :) Nakit mi je u brojnim kutijama od bombona, očevih kravata, na oglasnoj tabli, u neseserima... Uvek u torbi koju nosim imam i par minđuša ili neku ogrlicu koja mi može promeniti izgled ako posle večernjih predavanja produžim u izlazak. :) Mislim da bi ovoj haljini bilo divno u mom ormanu, da će mi super doći kada sledeće godine pređem u dom gde ću deliti sobu sa više devojaka (kolika će gužva tek tad biti) i da bi mi pomogla da malo rasteretim svoju sadašnju sobu, dok sam još u njoj... I kupim neki novi nakit, naravno. :D

    ОдговориИзбриши
  10. Draga bjuti... :) nadrazi nakit je onaj kojeg mi je kupio moj dragi momak... zlatni lancic... :) uz taj , naravno imam i hrpu drugog nakita koji nade svoje skloniste po cijeloj sobi.... moj dragi bi vam bilo jako zahvalan da ga spasite muke kad je u pitanju trazenje neke sitnice( naravno tu je ukljucen i on), a kad ga bas trebam onda nikako da nadem... :(
    vasi savijet i tutoriali su odlicni, naucila sam ponseto iz njih... :)
    unaprijed hvala.. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Jednostavno, voljela bih da dobijem ovu haljinicu, vec sam je zamislila u svom ormaru, kako ce samo da se kupuje nakit ccc, ima da ga zavolim najvise :D
    Moje postovanje bjuti! :*

    ОдговориИзбриши
  12. Nakit-nesto bez cega ne mogu da zamislim svoj zivot. Kako god da se obucem i koliko god vremena da se sredjujem i uljepsavam,pa nekada i satima,kao i vecina djevojaka ja mislim :),jednostavno moj izgled nikada ne moze a da se ne 'zacini' nakitom da bih ja bila u potpunosti zadovojna. Potpuni sam zaljubljenik u nakit,u potpunosti,obozavam sve,od narukvica,ogrlica,mindjusa,broseva,prstenja...ma sve volim. Cak me neki prijatelji nekada u sali zovu nakitmanka.:)Govore da kako su narkomani zavisni od droge,tako sam ja zavisna od nakita,pa da je to pravi naziv za mene. :)
    Onda mozes da zamislis kakva mi je soba. :)
    U svakom cosku,na svakoj polici i stocicu stoji po nekoliko kutija nakita,ali nikada ne mogu da se snadjem u tim kutijama gdje je sve samo pobacano i nagomilano,tako da mi se sve cesto zamrsi i dosta toga mi se tako i prekine. :( Pokusala sam da ogrlice drzim na vjesalice za garderobu,ali mi cesto one manje popadaju tako da ih pogubim.A kada negdje zurim,pa se na brzinu spremam,uvijek,ali uvijek mi se desi da ne mogu u tim kutijama da pronadjem jednu mindjusu ili onaj moj 'srecni' prsten koji mi jednostavno trebaju. :)
    Zato draga Bjutiholicarka,neces pogrijesiti ako bas meni poklonis tu haljinu,jer sam pored nakita veliki zaljubljenik i u haljine,tako da cu u ovom slucaju imati i lijepo i korisno. :) To je nesto sto mi stvarno treba,tako da...Nadam se da sam bas ja ta srecnica,a nada poslednja umire. ;) Ljubiiiiiiiim...:*

    ОдговориИзбриши
  13. Bjuti,kad se spomene rec nakit odmah srce pocne ubrzano da mi kuca,a ako se nadjem u prodavnici tesko mom novcaniku xD. Imam na stotine mindjusa i narukvica,ne znam vise broj i naravno imam problem sa mestom za drzanje jer se broj stalno povecava,a ja sam van kontrole hahahha,najvise me brine to sto se mindjusice grebu posto stoje jedna preko druge zbog nedostatka nakog boljeg resenja,a samim tim i unistavaju. Zato je ovaj drzac pravi za mene,odlepila sam kad sam ga videla,tako nesto vec duze vremena zamisljam kao idealno resenje :). Inace,omiljene su mi trenutno mindjuse sa crnim perijem koje sam skoro kupila,a takodje i jedna narukvica sa lepitricima :)))
    Hvalaaaa :)))))

    ОдговориИзбриши
  14. Pvi deo ove smesne price je na yt, valjda ces naci....I dok trazim kako da ostavim komentar, moj muz i dalje cupka pored mene i kaze: I don`t know, why I didn`t learn this language?!,
    naravno, hahaha deluje kao da je njemu stalo vise nego meni hahaha, zao mi je sto ne mozes da ga vidis. Eto, to valjda takodje govori o tome koliki problem imamo i koliko je taj drzac prava stvar za nas :)
    KISS! skylightagain

    ОдговориИзбриши
  15. Draga moja,potrebna mi je organizacija,imam dosta nakita razlicitih velicina,oblika,vrijednosti s kojim zaista nemam gdje tj. nemam gdje da ga stavim da mi je na dohvat ruke,uvijek je u nekim kutijama ili po stolu na masini za ves,nema gdje ga nema :D mama izludi samo hoda za mnom i kupi :D a problem je veci u tome sto te iste komade nakita vrlo cesto i zagubim,neki put pronadjem a neki put ne.Zbrku mi stvara i stari nakit koji je iz vise komada,unisten,nista ne bacam, ja to recikliram,pravim nesto novo od ostataka ili sijem na odjecu i cipele(perlice, bisere,cirkone itd)sto se tice najdrazeg komada, tesko da se odlucim ima ih vise ali najdrazi su mi pokloni dragih osoba i naravno ono sto sama izradim,lijepp pozdrav Bjuti

    ОдговориИзбриши
  16. Prstenčići, narukvice
    naušnice i sitnice
    svuda su po mojoj kući
    pa se dragi jako ljuti,
    kad stane, slučajno, na nešto
    pa želi od muke pući.....
    Ostala sam ja bez teksta
    kad ugledah ovu ljepotu,
    pa poželjeh istog trena
    sve moje sitnice staviti tu...
    Silni nakit neće više
    biti tamo gdje ne treba
    uredno će biti složen u držaću,
    koji svakoj ženi treba!!!!

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман4. мај 2013. 23:07

    Kako divno ! O da, bas bih volela da imam ovako nesto ... prvo, vooolim da se organizujem ! Drugo, imam mnogo nakita, i drzim ga u nekim kutijama, tako da uvek uzimam onaj odozgo, sto nije fer prema ostalima... zato bi mi ovo dobro doslo. I stalno pravim sebi novi nakit, tako da ce mi se kolekcija uvecati ! Najvise imam ogrlica, pa narukvica.... a satova najmanje :)

    ОдговориИзбриши
  18. Mindjuse, narukvice, prstenje uf bez toga nikako....prvo nakit na sebe, pa onda garderoba :)...eto toliko je bitan nakit, a najdrazi komad nakita mi je burma od skora, a omiljena igra je sakrivanje nakita od moje jednogodisnje cerke hehe, zato bi nam ta haljinica pomogla, da sve organizujemo i okacimo u orman kako ne bi smo mogli to dohvatiti heheheh :) :*

    ОдговориИзбриши
  19. bjuti imas tezak zadatak,koju god od nas da izaberes neces pogresiti,ja imam najvise mindjusa i ogrlica u raznim bojama tako da bi mi ulepsale zid...kissss

    ОдговориИзбриши
  20. Volim nakit i imam ga dosta, najvise ogrlica, volim da mi bude lepo organizovan i posedujem jedan slican drzac koji me odlicno sluzi, a kako se broj mog nakita svakodnevno povecava volela bih da dobijem ovo!

    ОдговориИзбриши
  21. UH nakita imam i previse,od bizuterije do srebra.. Najvise imam mindjusa koje su okacene na stiroporu jer naravno nisam imala gde da ih smestim.Volim da menjam nakit u zavisnosti od trenutnog raspolozenja,ali ga skoro uvek imam na sebi. Ljubav prema nakitu,sminki i knjigama se ne moze opisati.Imam periode kada na mesec dana kupujem samo knjige pa onda nakit itd.. Bez pevise okolisanja,iskreno bih volela da dobijem drzac,jer tako ne bih izvlacila ceo neseser sa gomilom nakita i raspetljavala silne ogrlice,narukvice.. U svakom slucaju koga god da odaberes ovo je pravi poklon za dame! Hvala sto si dozvolila da ucestvujem u nagradnoj igri! Devojke srecno! Veliki pozdrav Bjutii :))

    ОдговориИзбриши
  22. ja cu samo ovako da ti pokazem kako ja cuvam moj nakit



    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151347396999419&set=a.10150939191999419.440614.562739418&type=3&theater

    ОдговориИзбриши
  23. imam puno nakita nausnicca,narukvica,prstenja i svega pomalooo ostalo.posto mi je mali stan ( nemam svoju sobu)pa sve drzim po policama.voljela bi da dobijem ovaj prelijepi poklon.omiljeni komad nakita mi je crno bijeli prsten koji sam dobila od mame .! imam jos divnih stvari :) i omiljenih.pozz bjuty

    ОдговориИзбриши
  24. Анониман5. мај 2013. 11:42

    Cao bjuti! Nakit prosto obozavam. Imam gomilu. Em sto volim da kupujem nakit obozavam i da ga pravim. Idem u Dizajnersku skolu, sto mi jos vise omogucava rad sa nakitom. Kod kuce imam 2 fioke gde se nalazi sav nakit, ali od silne guzve u fioci pola toga sam pogubila. :( Najcese sto gubim jesu midjuse, inace one su mi najomiljenije od nakita i za njih bi i zadnje pare dala kao i za ogrlice pa onda ostalo. :))) Volela bih da dobijem drzac za nakit kako bih sredila svoj haos i ulepsa svoju sobu. <3 Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  25. Uvek originalna i u svom fazonu Bjuti uvek priredi neko lepo iznenadjenje... poklon je fantastican inace nakita imam puno drzim ga u nekoliko kutija za nakit i ne znam gde cu vise sa njim ali ovaj bi mi poklon super legao u moju sobicu u kojoj radim noktice da imam gde da odlozim svoje ogrlice ali i nakit koji cu uskoro poceti da prodajem... mada ovakve nagradne igre mene uvek promase al rekoh da pokusam ko zna... veliki pozz i poljubac za tebe :*

    ОдговориИзбриши
  26. Nikad dosta... nakita a najvise volim da nosim mindjuse i oglice cak sam i sama napravila neki drzac za midjuse ali bi ova haljinica bila naravno bolje resenje jer je sve tu na jednom mestu. Bilo bi lepo da ga dobijem, hvala xD

    ОдговориИзбриши
  27. Obozavam nakit ali ga nemam puno. Najdrazi mi je onaj koji sam nasledila od bake i mame, posebno zlatne mindjuse u obliku srca. Nakit drzim u kutiji za nakit ali bi mi ovaj drzac bio veoma koristan jer mi se ogrlice i narukvice zamrse u kutiji.

    ОдговориИзбриши
  28. Imam puno nakita što srebrenog što bižuterije i više ne znam gdje bih ga ostavljala.Najdraži komad nakita mi je statement ogrlica srebrene boje koju najčešće nosim.Zbog te veće količine nakita kojeg imam u svakom ćošku sobe jer nemam mjesta puno da ga držim zajedno volila bih da dobijem ovaj držač za nakit. :)

    ОдговориИзбриши
  29. Imam bas mnogo nakita-ogrlica pogotovo:)) Ovaj drzac bi mi bio veoma koristan zato sto nakit trenutno drzim u najobicnijoj kartonskoj kutiji (kao dok ne nadjem neki super kul drzac ili kutiju a ovaj je bas po mojoj meri :)) ) i s obzirom da mi se u kutiji ogrlice cesto zamrse desava se da izadjem bez nakita jer nemam dovoljno vremena da ga odmrsim:/ Pomozi mi da lepo organizujem svoj nakit :)))

    ОдговориИзбриши
  30. E ovo je fenomenalna stvar! Imam dosta nakita i najveci problem mi je kada mi se lancici upetljaju a ja zurim negde i onda zakasnim jer ih odpetljavam. Ovo je bas super da spreci ovakve uzasne situacije.

    ОдговориИзбриши
  31. Omiljene minđuše su mi jedna swarovski srca koja mi je muž kuipio kad sam diplomirala. :)
    Imače imam baš, baš dosta bižuterijskog nakita u raznim bojama, koji volim da nosim u ovim lepim sunčanim danima. Najviše, od svog nakita koji imam, volim i nosim minđuše!

    ОдговориИзбриши
  32. Ja ovo ovaj izum rdo zelim da imam zato sto ne znam koliko nakita imam kao nadam se i sve od nas.ali ja najveci problem imam sto mi stoji na deset razlicitih mesta u kuci i ja na kraju zaboravim i sama ne znam sta imam,mislim da je svima ovo poznato a drugo sto me izludjuje cuvanje u kutijama za nakit i onda imas deset zapetljanih i lancica sa narukvicama i dobijes nervni slom jer si krenula negde a bas ne mozes da ga odmrsis. A omiljeni komad naravno ck sat, melano prsten i guess narukvic nigde bez toga

    ОдговориИзбриши
  33. Анониман6. мај 2013. 11:16

    Draga Bjuti.....Nakit je moj svakodnevni dodatak za odecu.Bez njega odeca bi izgledala dosadno i prosto.Najvise volim ogrlice,pocevsi od kratkih pa sve do onih dugackih koje idu do struka.Moja omiljena ogrlica je srebrna disko kugla koja se otvara i u sebi sadrzi sjaj za usta.Dobila sam je od mame tako da sam ja jako vezana za tu ogrlicu.POred nje mnogo volim narukvice i satove a prstenje nesto manje....Mislim da je ovaj drzac sjajna stvar jer je nakit deo odece tako da je bas cool drzati ga zajedno sa njom i bas bi mi dobro dosao jer bi mi bilo lakse da uklopim odeu i nakit tako sto bi sav nakid izvadila odjednom a ne sa 1000 mesta....

    ОдговориИзбриши
  34. Omiljeni komad nakita mi je zlatna ogrlica sa tigrovim okom, nemam puno , puno nakilta ali ima dovoljno da popunim djepice ovog prelepog cuvara nakita :)

    ОдговориИзбриши
  35. Ogrlice najpre preferiram...Imam ih toliko da svaku odevnu kombinaciju ili mejkap mogu da upotpunim jednom adekvatnom koja ce sve da isprati...Ali moram priznati da su mi satovi ipak najomiljeniji i verujem da bi svi stali u to haljince kako ne bih vise morala svuda po kuci da ih trazim...

    ОдговориИзбриши
  36. Volim ogrlice i mindjuse....i trenutno mi se sav nakit nalazi u manjoj kartonskoj kutiji gde je totalno sve neorganizovano i tesko za pronaci (da se ne iznerviram pritom :) ) tako da bi ovo bilo savrseno resenje za meneeee :) xoxo

    ОдговориИзбриши

  37. Najviše volim minđuše jer njih imam najviše.Nekako,uvek kad ne znam šta bih stavila uglavnom stavim neke minđuše,naravno da pored toga imam pregršt narukvica i lančića,koje pola ne znam gde su a pola su mi u jednoj maloj kutijici koja je prepunjena a pritom se aseksoari teško proalaze pogotovo u stresnim situacijama.Mislim da bi mi ovaj držač za nakit veoma dobro došao!

    P.S:super si(nisam imala prilike nikada da ti kažem,pa sam sad to sad učinila) ;)

    ОдговориИзбриши
  38. Ja najvise volim mindjuse i narukvice, a lancice onako, ali samo one tanke oko vrata sto su diskretni... odusevljavaju me. Kupujem non stop iako ostanem bez zadnjeg dinara u dzepu, jer nikad ne znam kada ce mi zatrebati dobar par mindjusa. Ovaj drzac bih volela da dobijem jer pre svega izgleda fenomenalno, a i zato sto moje mindjuse u kutiji izgledaju jako neuredno, prepunjena je a i lako se mrse, i kidaju se. bas mi je drago zbog nagradne igre,a i volim da te pratim, naucila si me mnogo toga :)

    ОдговориИзбриши
  39. Obozavam nakit,posedujem mnogo.U zadnje vreme nosim najvise ogrlice od dragog i poludragog kamenja,prstenje slabije-samo verenicki :) Narukvice u svim bojama...Bila sam odusevljena kada sam videla ovaj video,jer mi je ovo nesto bas neophodno,nakit mi se mrsi u kutijama koliko god se trudila da ga odrzavam i odvajam...Naravno puno srece svim devojkama,drago mi je sto ucestvujem!!! <3 :) Veliki pozzz

    ОдговориИзбриши
  40. Svaka zena na ovom svetu je bar 10 puta rekla "Nemam sta da obucem". To zapravo nije tako. Malo kopkanja po ormaru i nacice se savrsena kombinacija.. A kako ne bi trosili vreme i snagu dok dodju do te garderobe, bice potrebna organizacija i mesto gde ce se to lepo sloziti! Isti slucaj i sa NAKITOM! Meni je nakit razbacan po celoj kuci, u raznim kutijama, pa ponekad i zaboravim da ih imam.. Ali uz ovaj fenomenalan drzac sav moj nakit ce biti organizovan, na jednom mestu, pa cu samim tim olaksati sebi posao :-) I zato mislim da bi ja trebala biti dobitnica istog! Najvise volim ogrlice i sateve. Srecno svima :*

    ОдговориИзбриши
  41. Zena bez nakita, je kao nedovrsena slika. Poslednjih dana ne odvajam se od karike lanca, ali kako je sve toplije, obozavam da nosim mindjuse u jarkim bojama. Zavisna sam od nakita, imam ga zaista puno, jer jednostavno smatram, da bilo sta da obucete, uz odgovarajuci nakit, dajete licni pecat odevnoj kombinaciji. Mala crna haljina je must have u svakom ormanu bjutiholicarki, tako je i mala crna haljina drzac za nakit nesto sto je mom nakitu neophodno da bude jos vise bjuti :)

    ОдговориИзбриши
  42. posjedujem mnogo nakita, najvise mindjuse,medjutim iako mi se mnoooooogo dopao ovaj drzac za nakit i uklobio bi se savrseno u enterijer moje sobe jer volim efektne i neobice stvari, ipak bih ga poklonila sestri za osamnaesti rodjendan jer znam da bi je odusevio, a ona bi vjerujem bila dobra sekica pa bi mi dozvolila da ga koristimo zajedno:))))))

    ОдговориИзбриши
  43. ja bi volela da dobijem drzac za nakit zato sto imam gomilu i po celoj kuci i uvek kad se negde spremam trazim ga po pola sata nekad cak i odustanem ;)jako volim nakit i na meni se uvek moze videti najmanje jedan komad nakita,a i sto je zanimljivo pravim nakit razvila sam biznis po neku paru zaradila,a moj omiljeni komad nakita je jedan lancic cikica kojeg sam ja licno pravila ima sesir pa ispod naocare pa ispod brkove :)

    ОдговориИзбриши
  44. Mnooogo volim nakit, narocito ogrlice i mindjuse, a u poslednje vreme i narukvice.. Toliko volim nakit da pored sto ga kupujem, kupujem i delove i sama ga pravim :D ova mala crna haljina ce mi pomoci da mi se nista ne zagubi i da mi je sve na jednom mestu

    ОдговориИзбриши