недеља, 19. мај 2013.

Stavljanje pudera za svaki dan - Stavljanje pudera za skolu, posao ili fakultet

U jednom od prethodnih postova pisala sam o tečnim puderima za suvu kožu, nekoliko dana posle toga i o tečnim puderima za masnu kožu,  i nakon toga dosta komentara i mejlova stiglo je u vezi stavljanja tečnog pudera za školu, za posao i uopšte za svaki dan.

BJUTI PRAVILA ZA STAVLJANJE PUDERA ZA SVAKI DAN


#1 PUDER MORA DA BUDE ŠTO PRIBLIŽNIJI TVOJOJ PRIRODNOJ BOJI

#2 NAJBOLJE GA JE STAVLJATI SUNĐERČIĆEM ILI PRSTIMA

#3 STAVI GA U TANKOM SLOJU TEK DA UJEDNAČIŠ BOJU TENA

#4 AKO SE NEGDE VIDI BUBULJICA POKRI JE KOREKTOROM (NE PUDEROM)

#5 CILJ TREBA DA TI BUDE DA SE VIDI KOŽA, ALI DA IZGELDA LEPŠE NEGO INAČE

#6 PUDER U KAMENU SAMO NA T-ZONU I GDE SI STAVLJALA KOREKTOR (BUBULJICA, KAPCI...)




Proizvodi koje sam koristila:

Tečni puder: YSL Touch Eclat Foundation BD20
Korektor: MAC Studio Finish NW20
Puder u kamenu: Loreal Nude Magique BB 5in1 Light Skin Tone

Veliki kisss :*** Bjuti

OBAVEZNO PROČITAJ: KAKO ODABRATI BRONZER

4 коментара:

  1. Cao Bjuti, nemam Facebookm nalog, nisam pristalica "drustvenih" mreza, pa cesto ovde ostanem bez odgovora, tako da sam jedno pitanje iskopirala. Uzgred, super si, odavno te pratim, obozavam kozmetiku i sve u vezi nje.

    Prvi susret sa bronzerom, Alverde Schimmer Puderperlen (koji je jedva primetan na kozi) u najsvetlijoj nijansi. Imam jako svetao ten neutralnog podtona, nijansa pudera koja mi najvise mi za sada odgovara je Make Up For Ever N110. Koji bronzer mi preporucujes?

    P.S. Trend sminka prolece 2013 / Trend makeup Prada 2013 - Sminka sa modnih revija- moze li video za ovaj look, sjajan je, ali se ovako ne snalazim, a bas bih ga isprobala! Hvala unapred, kiss!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao Draga, ja sam isto prilicno svetla (ali ne bas tako kao ti :) i zato mislim da su ovi loreal-ovi Glam Bronz, bronzeri super jer imaju u sebi rozikasto sto ih cini prirodnijim (nisu skroz narandzasti), a isto tako mozes da regulises koje boje ces vise imati na cetki, svetle ili tamne. Zato mislim da su odlicni za nas sa svetlijim tenom.
      Sto se tice video tutorijala, naravno da mogu, samo ima dosta toga sto je planirano pa ne mogu da ti obecam tacno kada ce biti.
      Veliki pozdrav i nema veze ako ne koristis drustvene mreze, najvise cu od sada odgovarati na blogu i youtube-u pa mi slobodno pisi

      Избриши
  2. Hvala mnogo na odgovoru. :) Sutra idem u parfimeriju, u lov na novi bronzer. Kiss!

    ОдговориИзбриши
  3. Da li kod mene nesto ne fercera pa ne mogu da otvorim link o tečnim puderima za masnu kožu? :) Piše da ne postoji

    ОдговориИзбриши