четвртак, 9. мај 2013.

Prati me na mom beauty putu u Oslo i Geteborg :) - Bjuti ide prvi put u Norvesku, a zatim prvi put u Geteborg. Graderobu ću odabrati, ali šminku nosim svu. Sta te ocekuje? Makeup look-ovi inspirisani Norveskom :)



Draga moja,
ne možeš da zamisliš koliko sam uzbuđena pred putovanjem koje me očekuje sutra. Iako možda Norveška nije najekzotičnija zemlja koja može da se poseti i verovatno je još uvek hladno i tmurno ipak se mnogo radujem mojoj provoj poseti Oslu i prvoj poseti Geteborgu.

Imala sam malo problema jer mi je Oslo zvučao neverovatno čudno kada sam počela da ga menjam po padežima... Hh, evo proveri...da li sam samo ja u pitanju ili i tebi zvuči neobično :)

ČITAJ NAGLAS :)

Idem u Oslo (sasvim normalno zar ne :)
Ima jedno malo selo pored OslA (mislim daj...)
Vreme u OslU je lepo (već zvuči onako da se zapitaš...jel ispravno ili ne?)

Ja o tome pre nisam razmšljala, hahahhaha Sva sreća pa se na engleskom i švedskom ne menja po padežima, hahahaha pa neću morati da brinem oko izgovora :)

KAKVA MI JE RUTA?

Putujemo kolima.
Polazak: Krećemo u petak 10.05.2013. oko 7:30h iz Stockholma
Ne znam kad stižemo u Oslo i šta ćemo sve usput videti :)
Povratak: u nedelju 12.05.2013. krećemo iz Osla za Geteborg
Ponedelajk smo u Geteborgu, dok muž radi ja se šetkam :)
U utorak se vraćamo za Stockholm

ŠTA MI JE FOKUS - ŠMINKA I HRANA :)

Naravno da neću zaobići sve moguće radnje sa šminkom (samo zato što to ne mogu, jednostavno ne mogu da prođem a da ne uđem i ne vidim šta ima :), ali šminka neće biti jedini fokus na mom putovanju. Tražiću inspraciju za šminkanje u njihovoj hrani, ambijentu, bojama koje me budu okruživale, arhitekturi.... I nadam se da će me isnpiracija poslužiti da kreiram nekoliko look-ova koji će biti inspirisani Norveškom :)

Pored šminke, hrana je moja druga strast (dobro ni šrafciger i poprakve mi nisu strane :) Spremanje hrane je nešto u čemu ja mnogo uživam i uvek se radujem kada negde putujem da probam autentične specijalitete, nove ukuse i kombinacije.

PRATI ME NA MOM PUTU

Želim da te pozovem da me pratiš na mom putu za Oslo i Geteborg ako želiš da vidiš moje Makeup look-voe za Oslo :)

Možeš me pratiti na:

I naravno ovde na blogu :)

Neću mnogo da dužim ovaj post, čeka me pakovanje i odabri garderobe, a što se šminke tiče...verovatno ću poneti sve što imam jer idemo kolima pa ne moram da brinem o Over Weight-u :)

Ono što sam htela da te pitajam je:

JESI LI BILA U OSLU ILI GETEBORGU? IMAŠ LI NEKI PREDLOG ŠTA MORAM DA VIDIM, PROBAM, DOŽIVIM? :)

Veliki kisss :***

Нема коментара:

Постави коментар