субота, 4. мај 2013.

Vaše kombinacije za Studio B - Deo 1


Pre nekoliko nedelja davale ste mi predloge šta da obučem za moje prvo gostovanje na televiziji - Studio B.

Kako bi imala priilku da vidiš kako bi ostale predložene kombinacije izgledala, odlučila sam da napravim fotografije svih predloženih kombinacija.

HVALA MOM MUŽU KOJI JE FOTKAO I BIO STVARNO DIVAN I STRPLJIV DOK SAM SE JA NAMEŠTALA I PRESVLAČILA  I BEZ KOJEG NE BIH IMALA PRILIKU DA VAM OVO POKAŽEM :)

Za prvu kombinaciju o kojoj postujem predlog je dala - Beba, a to su:
- bez majica iz zare
- sako sa nitnama iz HM
- super slim voskirane pantalone iz Zare
- polu-čizmice iz Via Spiga



Za drugu kombinaciju o kojoj postujem predlog su dale Marija Antovic i Angie a to su:
- sako iz Zare
- slim pantalone iz Zare
- polučizmice Via Spiga


Kako ti se čini? Ostali lookovi ovih dana...

Veliki poz
Bjuti :***

Obavezno pročitaj: Najbolji tečni puder za suvu kožu


Нема коментара:

Постави коментар