субота, 25. мај 2013.

Kako se stavlja bronzer - Kako naneti bronzer na lice, vrat i dekolte






U prethodnom postu pisala sam o tome kako odabrati pravu boju bronzera. U ovom postu htela sam da ti pokažem kako se najbolje i najlakše stavlja bronzer, kao i kako da odabereš pravu boju bronzera za sebe. Čim dođu sunčani dani bronzer se stavlja u funkciju i zaista se u svim parfimerijama vidi da je akcenat na bornziranju. Međutim, veliki je broj žena, a posebno devojaka koje greše u stavljanju i izboru boje bronzera. 

PRAVILA ZA STAVLJANJE BRONZERA


#1 AKO VIDIŠ BRONZER NA LICU PRETERALA SI U KOLIČINI

#2 U OBLIKU BROJA 3 POČEV OD UGLOVA ČELA, PREKO OBRAZA KA VILIČNOJ KOSTI

#3 2-3 NIJANSE TAMNIJI U ODNOSU NA TEČNI PUDER

#4 KREMASTI BRONER STAVLJAŠ PREKO TEČNOG PUDERA

#5 BRONZER U KAMENU STAVLJAŠ PREKO PUDERA U KAMENU! NIKAKO DIREKTNO NA KREMU ILI TEČNI PUDER!!!

# GLEDAJ DA VIDIŠ EFEKAT A NE PROIZVOD NA LICU

# STVLJAJ GA VEĆOM ČETKOM I ČETKU DRŽI NA SAMOM KRAJU



Sem na lice, bronzer se stavlja na vrat i dekolte ako se vide.

EFEKAT BRONZERA - DODIRNUTA SUNCEM


Kada stavljaš bronzer nemoj da čekaš da vidiš proizvod na licu već gledaj efekat koji se postiže. On treba da doda dve-tri nijanse u odnosu na tečni puder. 



ZA VAS KOJE VIŠE VOLITE DA GLEDATE - IZVOLTE :)



Veliki kisss :*** Bjuti






2 коментара:

  1. Super post. Preko potreban mnogim devojkama :)

    zdravakosa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hej Bjuti,

    U velikom sam problemu sto se tice tecnog pudera, zapravo odredjenog tecnog pudera i nijanse. Nedavno sam kupila L'OREAL LUMI MAGIQUE, odusevljena sam tim puderom, mozda kao i ti, a mozda i vise, a samo sam ga jednom nanela i pritom nigde iz kuce izasla nisam, jer sam omasila nijansu. :) Vec sam ti pisala, imam jako svetao ten, neutralnog podtona i koristim Make Up For Ever HD N110. E sad od silne euforije i vestackog svetla u parfimeriji mi se nijansa ucinila Ok, ali kada sam ga kuci nanela- uzas. Da li mogu nekako u Srbiji da nadjem najsvetliju nijansu pudera, koja bi mi dgovarala ili postoji neki sajt koji bi mi ti preporucila, preko kog bih mogla naruciti puder...? Ne znam, bilo koje resenja, jer jako zelim L'OREAL LUMI MAGIQUE. Hvala ti unapred! Kiss! :)

    ОдговориИзбриши