петак, 24. мај 2013.

Maramice za matiranje / maramice za upijanje masnoce - Matifying and blotting tissues

U jednom od prethodnih postova pisala sam o tečnim puderima za masnu kožu i pripremi masne kože za šminkanje i u tom postu spomenula sam Maramice za upijanje masnoće. Ja sam se prvi put sa njima srela negde 2005 godine, kada je Oriflame u svojoj tadašnjoj kolekciji Pure Skin imao iste, i mogu ti reći da sam bila prilično radoznala da ih probam.
Sada se maramice za upijanje masnoće mogu naći od nekoliko proizvođača, ali ipak nisu tako česte. Oriflame je takođe imao Optimals Matyfing and Blotting Tissues međutim one se više ne prodaju, ali ih sada ima u Inglot-u, a vidim da i da ih je i Clean&Clear imao ili ima. U svakom slučaju, pitaj u radnjama, one se tako pojavljuju i prolaze, ali mislim da su zaista super spas za sve sa masnom kožom, ali i za nas sa suvom kada idemo naprimer na nečije venčanje u toku leta, pa je šminka kompletna, a dan topao :)

Super su takođe za mlade, koje se udaju tokom leta.

STA IH RAZLIKUJE OD OBIČNIH MARAMICA


Razlikuje ih to što su glatke na površini, a upijaju masnoću, tako da NE SKIDAJU ŠMINKU UOPŠTE! 

NA PAPIRU OSTANE MASNOĆA, A ŠMINKA NA LICU :)





Cena: uglavnom nije bas niska, s obzirom da su u pitanju obični papirići, pa tako mislim da su ovi iz oriflame-a koštali oko 350din, a ovi u Inglotu (mislim) da su oko 400din, ali proveriću provm prilikom obećavam :)

Veliki kisss :***
Bjuti

P.S. JESI LI IH PROBALA? JESI LI ZNALA DA POSTOJE? :)

OBAVEZNO PROČITAJE: TEČNI PUDERI ZA MASNU KOŽU 

1 коментар: