петак, 17. мај 2013.

Kako odabrati bronzer - koji bronzer je za plavuše, koji bronzer je za brinete?

Bronzeri koje ja koristim


U ovom postu htela sam da ti pokažem kakvih sve bronzera ima i kako da odabereš pravu boju bronzera za sebe. U jednom od prethodnih postova pisala sam to tome kako se određuje podton kože jer je kod izbora bronzera bitno da znaš da li si hladan ili topao tip. Čim dođu sunčani dani bronzer se stavlja u funkciju i zaista se u svim parfimerijama vidi da je akcenat na bornziranju. 


Žene najčešće greše kod:
IZBORA BOJE BRONZERA
KOLIČINA BRONZERA


KAKO ODABRATI BOJU BONZERA

Kada biraš bronzer važno je da imaš u vidu dve stvari:

- da li si svetlije ili tamnije puti
- da li si hladan ili topa tip

Ako si svetle puti: 

mi sa svetlijom puti najčešće smo hladni ili neutralni tonovi pa nam odgovaraju brozneri koju su svetliji i imaju u sebi malo roze boje, kao što je Loreal Glam Bronz Trio ili Oriflame Giordani Gold kulgice Natural Radiance.
Mi treba da biramo bronzere koji su za plavuše.

Ako si kojim slučajem topao tip odgovaraće ti Oriflame Giordani Gold kuglcie Nautral Bronze ili Loreal Glam Bronze Brunette Harmony (sa više svetle)

Ako si tamne puti:

Ako si topao tip biraj bronzere koji su tamniji i imaju odsjaj na narandžasto, kao što su Loreal Glam Bronz Brunette Harmony (sa više tamne) ili Oriflame Giordani Gold kuglice Dark Bronze
Ako si tamnije puti, ali topao tip biraj probzere koji idu na braon, a ne toliko na narandžasto (uglavno u sebi imaju naziv Terracota)

Imaj u vidu kada prirodno procrniš, da li imas bronzano braon (topao) boju ili čokoladnu braon boju (hladan).

Vodič kroz bronzere - bronzeri u kamenu



TEČNI, KREMASTI I BRONZERI U STIKU


Sem ovih u kamenu i u obliku kuglica, ima bronzera u tečnom ili kremastom stanju, ali se oni ređe nalaze, dosta su zahtevniji i teži za nanošenje. Potrebno je veće znanje, veština i umeće da bi se pravilno stavili.


Vodič kroz bronzere - Kremasti bronzeri i bronzeri u stiku



DA LI SI KORISTILA BRONZER? KOJI BRONZER KORISTIŠ?

Veliki kisss :*** Bjuti



OBAVEZNO PROČITAJ: KAKO ODREDITI PODTON KOŽE







6 коментара:

  1. Ja koristim Max Factor bronzer, nije los, al se lako moze pretjerati s njim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da lako je preterati, a izbor nijansi nije bas neki. Osetljiva i suva koza hoce da reaguju na Max Factor...

      Избриши
  2. ja koristim essence mat bronzer i prezadovljna sam njim.u pitanju je br 2 i savršeno mi odgovara.Ne preterujem sa njim :)

    ОдговориИзбриши
  3. Koji bi ti prepurcila Guerlain Terracota 4 seasons za mene koja sam bleda, hladan tip, rozikasti podton? Nijansa pudera koji mi odgovara je HM 52.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gurelain Terracota Light Sheer Bronzing Powder - Sun Blondes 04
      Neces pogresiti :) I Guerlain je stvarno odlican izbor.

      Избриши
  4. Prvi susret sa bronzerom, Alverde Schimmer Puderperlen u najsvetlijoj nijansi. Imam jako svetao ten neutralnog podtona, nijansa pudera koja mi najvise mi za sada odgovara je Make Up For Ever N110. Koji bronzer mi preporucujes?

    P.S. Trend sminka prolece 2013 / Trend makeup Prada 2013 - Sminka sa modnih revija- moze li video za ovaj look, sjajan je, ali se ovako ne snalazim, a bas bih ga isprobala! Hvala unapred, kiss!

    ОдговориИзбриши