субота, 11. мај 2013.

Moj put u Oslo - DAN 1


Posle cetiri sata kasnjenja u startu (bili smo planirali da krenemo u 7, a krenuli smo u 11 i mozete da pretpostavite ko je bio uzrok kasnjenja :), dve pauze od po 10ak minuta, 7 sati voznje i 78 fotografija uz put, konacno smo se cekirali na recepciji prelepog hotela koji se zove "Grims Grenka".


Tokom puta, je kao sto vec znate, objavljena dobitnica u nagradnoj igri koja je bila aktuelna prethodnih dana i ja jos jednom njoj cetsitam a vama se zahvaljujem na svim komentarima :) Sva sreca da zivimo u ovom 3G svetu kada iz automobila mozes da postujes i sherujes kao i od kuce. Posto smo i moj muz i ja veeeeeeliki ljubitelji tehnike i tehnologije mi smo stalno okruzeni svim uredjajima koje imamo i gledamo da svi oni na neki nacin budu - ONLINE.

Love 3G world :)


Proglasenje dobitnice u nagradnjoj igri

Tako na ovom putu imamo:

2 laptopa
2 telefona
2 iPada
GPS
jedan digitalni aparat
moja kamera za snimanje
dva produzna kabla (da bismo sve to punili kad treba)
transformator za sturju da bismo imali struju u kolima (opet za punjenje :)
6 punjaca 

Pa to izgleda ovako...



Utisci o Oslu iz kola (sta sam mogla da vidim, posto sam morala da izigravam drzac za GPS, koji nas je btw setao po gradu, jer je bilo oblacno a ima i nekih tunela pa smo gubili vezu sa satelitom...ali to je durga prica :)  je da je prsladak na prvi pogled.
Sam ulazak u grad me je malo iznenadio jer je nekako...uzak...znate ono, obicno kad ulazite u neki grad, to je autoput, pa se predje neki most...pa nekako imas neki pogled na grad...a ovde ne. mozda zato sto se dosta gradi, pa su svi putevi nekako suzeni, a i na uslasku sa strane sa koje smo usli ima dosta nekih litica pa deluje tako usko...hm...moracu jos malo da saberem te ustiske.

Ali moram priznati da mi se grad na prvi pogled grad mnoooooogo svideo. 

Parkirali smo u nekoj garadzi i platicemo parking bog te pita koliko za dva dana, a ja te novce odmah pretvaram u "koliko bi sminke moglo da se kupi za njih... :)" pa sam tako pametno predlozila da, ako je besplatan parking na ulicama subotom popodne i nedeljom, premestimo kola sutra na ulicu i ustedimo neki dinar (za sminku naravno, hahahaha...sto nisam rekla muzu, to samo vi znate :)

Odrace nas za parking :)

Prvi utisci o hotelu Grims Grenka:

Prvi utisak je da je ime "zanimljivo" (moram da se raspitam sta to znaci :) Divan je. U samom centru grada. To smo kupili deal preko Groupon-a pa smo za neku normalnu cenu kupili dve noci u prilicno fensi hotelu...




Lobi i recepcija su savrseni, sve je nekako toplo i se oseca onaj skandinavski minimalizam (koji ja zapravo volim)

Jedan od prelepih kutaka za uzivanje u lobiju hotela

Ovo je pogled na prethodni kutak za uzivanje ali odozgo sa 4 sprata gde smo cekali lift
Ovo je presladak plafon u liftu :) sa zvezdanim nebom
Sobica je preslatka, kao sto vidite na fotkama, kupatilce je malo...jedino ne kapiram sta ce ogromno ogledalo u tus kabini...valjda da se gledas dok se tusiras...a kome to treba, hahahha :)


VECERA - PRVO LEB I SO, A POSLE SVE OSTALO :)

Posto sam malo googlala sta treba da seproba u Oslu, svi pisu da su im specijaliteti od ribe savrseni i da mora da se poseti neki riblji restoran. Pa smo to odlucili da uradimo odmah prvo vece. Ja inace volim ribu da jedem, ali je se retko setim :) Tako smo dan zavrsili u restoranu Lofoten na pristanistu. 



Dok se moj muz pitao kako se jede ovo predjelo sa dva zuta umaka od koji je jedno obicno maslinovo ulje, a drugo maslinovo ulje sa limunom, a u sredini krupna morska so, ja sam tim nisam imala problema :) Pa kod nas Srba leb i so su glavna poslastica :) Ili kako se moj drugars obicno zeza sa nama domacicama koje spremimo neki super specijalitet, doteramo sto do bola, a onda od svega zaboravimo da serviramo hleb. On kaze:

"PRVO LEBA I SOLI, PA ONDA SVE OSTALO :)"

Moj muz je probao da namaze ulje na hleb finim nozicem, a da onda posle toga pospe malo soli, dok sam ja odmah umocila hleb u ulje i so...i dobila potvrdu od konobara da se to UPRAVO tako jede :) 



Posle leba i soli, htela sam da probam neku ribu koju nisam jela do tada i odluka je pala na Öring (Planinska pastrmka) koja je ovako crvenkasta kao losos, a i slican je ukus.

Medjutim prilozi su bili zanimljivi jer sam od svega mola da identifikujem samo ovaj cilindricni krompir.
Bilo je nesto belo neko korenasto provrce - neidentifikovano
Zatim nesot sto ima boju kao cvekla a konzistneciju jacu od kupusa  (ali nije onaj crveni kupus, a sad kad bolje razmislim mozda i jeste...)
I vrhunac je ovo zeleno, sto lici na zelenu salatu, ali je bilo toplo i tvrdje i nije imalo ukus zelene salate.

Ako neko zna neka mi pomogne :)

Sve u svemu potpuno NOVI UKUSI,  a to sam i zelela :)



Druga stvar koju sam procitala da moram da probam je Brunost (braon sir) koji se pravi od kozijeg mleka i koji je glavni specijalitet u Norveskoj. Mada je malo stvari koje ne jedem, proizvodi od ovcijeg i kozijeg mleka su medju njima :) ali ipak cu ga probati. Moram...

Toliko za sada...

Veliki kisss i pozdrav iz Osla

Bjuti :***

P.S. Ne zamerite ako ima gresaka, jer je veoma nestabilan internet. Izlogovao me je jedno 7 puta dok sam ovo pisala, pa sam morala da radim neke stvari dva-tri puta, a vreme mi istice...moram u obliazak grada :)






1 коментар:

  1. Prelistavam blog post po post od pocetka i odusevljena sam, a ovaj post je savrsen <3
    Nego, kako ste tako malo putovali do Osla? :)

    ОдговориИзбриши