среда, 15. мај 2013.

Evrovizija 2013 polufinale 1 - šminka, frizura i styling učesnica - LIVE ĆASKA SA BJUTI


Ko je imao najbolju garderobu? Ko je bio najlepše našminkan? Čiji mi se styling naviše dopao? Ko je totalno promašio temu? Čija su šminka i frizura bile u trendu?



Ne znam da li si mi se pridružila na sinoćnoj ćaski na Twitter-u i na Facebook-u na temu šminke i frizure učesnica prvog polufinala Evrovizije 2013, ali ako nisi

pozivam te da se pridružiš u četvrtak 16.05.2013 i u subotu 18.05.2013. od 21-23 na LIVE CHAT sa Bjuti. 

LIVE ĆASKANJE SA BJUTI

Gde:
na Twitter-u 
ili preko hashtaga: #caskasabjuti

na Facebook-u ispod objave. U četvrtak i u subotu, nekih sat vremena pre početka objavljujem da počinje ćaskanje i od tada počinje komentarisanje ispod te objave.

Kada:
Uživo za vreme trajanje Evrovizije

UKRATKO MOJ OPŠTI UTISAK STYLINGA UČESNICA PRVOG POLUFINALA

Moj prvi i opšti utisak je da su nekako svi sem naših devojaka i predstavnice Moldavije igrali na sigurno. Dosta crne, bele i lepih, ali ne zanimljivih komada garderobe. Pošto znamo da je Evrovizija mnogo više od samo pesme očekivala sam više i što se tiče šminke i frizura i posebno izbora boja za garderobu. Tako da sem naših devojaka, niko mi nije imao neki pečat (kada je stajling u pitanju) već je većina izgledala lepo, jednostavno ali prilično neinteresanto.

Srbija Moje3 Evrovizija 2013, izdvojile se po bojama

VEĆINA JE IŠLA NA SIGURAN STYLING (CRNO, BELO, KLASIČNO...) DOK SU SE NAŠE DEVOJKE IZDVOJILE IZBOROM BOJA, DRUGAČIJOM ŠMINKOM I FRIZUROM.

Po celokupnom styling-u su mi se izdvojile predstavnica Moldavije, Moje3, predstavnica Slovenije (mada su to sve više bili kostimi, ali mislim da su bili zanimljivi). Nešto drugačije od ispeglane kose, jednostavne haljine i klasične šminke. Potpuno promašen celokupan styling imala je predstavnica Rusije. Od boje haljine i forme haljine koji su staromodni, ali ne u pozitivno smislu, kosa koja nije bila stilizovana već je delovala kao tinejdžerska za školu samo oprana i osušena fenom i šminka koja je nevidljiva...Verujem da su išli na prirodnost, ali celokupan utisak jednostavno nije bio po mom ukusu. 

Slovenija, Evrovizija 2013
Moldavija Evrovizija 2013, šminka i frizura u trendu i skladu sa vremenom i prilikom

Rusija Evrovizija 2013, promašila temu

Dobar styling koji je nosiv, za svaki dan, po mom mišljenju imale su predstavnica Austrije i Holandije, dok je najlepšu šminku imala predstavnica Kipra. Najmoderniju šminku i frizuru imala je predstavnica Moldavije. 

Holandija Evrovizija 2013, super trendi styling za svaki dan

Iako sam mala imala utisak 2012 zbog srebrnih pantalona, mislim da je predstavnica Austrije izgledala veoma trendi. Svideli su mi se pantalone i kaiš, i mislim da je sa onom belom majicom i visokim potpeticama sve lepo bilo uklopljeno. Što se šminke tiče nije tu bilo ništa posebno, jednostavan makeup-up i frizura koja je verovatno prirodno tako kovrdžava.  Sve u svemu celokupan izgled mi se svideo.

Austrija Evrovizija 2013, dobar styling za svaki dan
Kod predstavnice Holandije, koja je imala na prvi pogled jednostavnu crnu kombinaciju, poseban utisak na mene ostavile su cipele. Volim kada se u styling-u nešto izdvaja, a te cipele osvežile su ceo taj obični look i izgledala je veoma moderno. Što se šminke i frizure tiče mislim da su joj lepo pristajali, ali nema šta da se komentariše jer su i šminka i frizura bili veoma obični. 
Kod predstavnice Estonije, mogla si da vidiš primer kada šminker ide na sigurno, a to su ista boja na očima kao i na usnama (tamno-prljavo-roze). Lično mislim da bi joj neka zelena ili maslinasto zelena šminka na očima mnogo bolje pristajala.

Niko me ničim nije iznenadio kada je šminka u pitanju. Većina je bila lepo našminkana, ali ništa posebno. Ni jednom nisam rekla WOW.

Kipar Evrovizija 2013, najlepša šminka

NAJŽENSTVENIJA I NAJSLAĐA  mi je bila predstavnica Ukrajine. Dobro je da je promenila haljinu :) 

Ukrajina Evrovizija 2013, prvobitna haljina

Ukrajina Evrovizija 2013, konačan izgled :) najženstvenija i najslađa


Iako klasično našminkane oči, dobar ten i prirodne usne zaista ulepšaju svaku ženu, volela bih da sam videla malo više kreativnosti, boje i trenda na sceni kada su u pitanju šminka i frizura. 

Nadam se da će drugo polufinale biti inspirativnije i zanimljivije što se tiče šminke, frizure i celokupnog izgleda učesnica.

ČIJI SU SE STYLING, ŠMINKA I FIZURA TEBI NAJVIŠE DOPALI? KO TI JE BIO BLJAK? :)

Veliki kissss :*** Bjuti

4 коментара:

  1. Ja necu biti pristrasna jer su predstavnice nase zemlje... kostim alisauzemljicudailistavec nikako nije za eurosong vec za neku deciju predstavu. Iako je pesmica tralala da se sve to mnogo bolje zapakovalo mozda bi i imali sanse za finale. Devojke super pevaju i dale su sve od sebe... nadam se da ih to nece slomiti kako bi nastavile svoju karijeru. Ljudi koji su osmislili kompletan performans definitivno nisu u rangu ovog takmicenja. I jos nesto, treba pevati na engleskom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se da je stajling nasih predstavnica UZAS,bilo me je sramota kad sam ih videla,svakoj su jos falile po 3 jabuke u ruci i hajmo u cirkus.... Svi predstavnici koji su otisli u finale su preredili spektakl,vatra,laseri,dim,plesaci.... Pa mi smo 100 godina iza njih. Svi znamo da nije vise dovoljno da stanes i otpevas,trazi se mnogo mnogo vise,pogotovo na eurosongu....

      Избриши
    2. Slazem se da treba pevati na engleskom i da imamo jos puno da radimo na svemu :) Slazem se i da nije dovoljno da se samo otpeva. Mislim da ono sto se radi pred samo takmicenje ima ogromnog uticaja. Ne znam kako su se naše devojke predstavljale, da tako kažem, iza scene. Da li su bili društvene, da li su ih fanovi Evrovizije prihvatili...
      Definitivno su dobili negativne bodove jer su svi znali da se razilaze nakon takmičenja, tako su čak bile i najavljene u većini zemalja...a to nije nešto što ljudi vole da čuju...

      Ako ste gledale Beoviziju, ko bi po vašem mišljenju bolje predstavljao Srbiju i da li mislite da bi neko imao više uspeha od Moje3?

      Избриши
  2. Dusan Svilar, daleko bolja muzika i tekst pa cak i performans... jos bi ga sigurno pojacali za eurosong. Inace Mare je to jako dobro odradio. Za Beosong je pokupio sve glasace Prvog glasa Srbije koje se zavrsilo malo pre pocetka Beosonga. Da nije bilo tog tamkmicenja neposredno pre Dusan Svilar bi bio ubedljivi pobednik na Beosongu, a finale Eurosonga, sigurna sam, ne bi izostalo.

    ОдговориИзбриши