уторак, 25. јун 2013.

Saveti za oblačenje - Kako ukombinovati farmerice i kariranu košulju da izgleda šik


Najviše volim kada uđem u garderober, pronađem nešto što nisam nosila dugo i sama se oduševim :)))

Tako je bilo juče sa ovom košuljom i ovim farmericama. 

Doduše, farmerice nisam nosila od prošle godine i sad osećam da su malo uuuuuuske... Ili su se skupile od stajanja, ili se moja pozadina raširila, hahahahahaha :)

KAKO SAM KOMBINOVALA I ZAŠTO?

TAMNO CRVENA JE LINIJA KOJA SPAJA CEO LOOK I DAJE MU SKLAD

Pošto sam išla do grada htela sam nešto udobno, casual a da opet bude u trendu. Ovaj tamni jeans super se uklapa sa košuljom iz dva razloga:

Na košulji ima tamno plave koja se uklapa sa bojom jeans-a
Na jeans-u je crveni konac (koji sam pokušala da fotkam ali ne znam koliko se dobro vidi) koji se diskretno uklapa sa crvenom na košulji.

Uz sve to obula sam ove tamno crvene sandale sa kaiševima koje sa dodatno istakla tako što sam podvrnula malo nogavice. 

Da bih dala malo modnog šmeka celom outfit-u stavila sam košulju u pantalone, ali samo sa prednje strane, dok je pozadi neobavezno visila.

SAVET ZA ONE KOJE NISU SLIM:

Ako imaš malo  punije noge preskoči zavrtanje pantalona ono može vizuelno da skrati noge i umesto da izgledaju mršavije, izgledaće još punije, a to svakako nije poenta :) Ono što bi izdužilo su viša potpetica i puštene duže farmerice.

DA LI TI SE DOPADA ILI BI TI NEŠTO UKOMBINOVALA DRUGAČIJE?

OBAVEZNO PROČITAJ: REŠENJE ZA SVE NAS KOJE IMAMO PROBLEM SA OBUVANJEM CIPELA NA BOSU NOGU :)

Нема коментара:

Постави коментар