четвртак, 27. јун 2013.

Pucajuci lak za nokte - Crack nail polish


Znam, znam.... sigurno misliš da je ova fotka od prošle ili pretprošle godine kada je pucajući lak bio hit, hahaha ali ne... fotkana je upravo. Šta ću...ja i dalje mislim da je pucajući lak super i trendi. On mi nekako stoji tako u fioci i s vremena na vreme padne mi na pamet neka nova kombinacija. A pošto ja dosta nosim crno-belo ovo mi se sada nekako skroz uklapa.

Kao podlogu sam koristila običan kreč beli lak koji sam ranije koristila za french, a preko sam stavila crni pucajući lak od Oriflame-a koji se na žalost više ne prodaje. Ali srećom, sad ima pucajućih lakova u skoro svim kolekcijama, tako da sam sigurna da ti neće biti problem da ga nađeš. Ovo je samo jedna kombinacija koja treba da posluži kao inspiracija :)

Veliki kisss :*** Bjuti


Нема коментара:

Постави коментар