недеља, 23. јун 2013.

Najbolji bronzer za svetao ten - moji favoriti za proleće-leto 2013


U jednom od prethodnih postova pisala sam o tome kako odabrati boju bronzer jer nisu isti bronzer za nas sa svetlijim tenom i one koji su malo tamnije puti. Sem prave boje, veoma je važno pravilno staviti bronzer, a pre svega biti umeren u količini.

U ovom postu htela sam da podelim sa tobom koje bronzere ja koristim i koje smatram zaista dobrim za nas sa svetlijim tenom.

Mnogi od mojih favorita su iz Loreal-a jer mislim da zaista imaju lepe boje bronzera i dobro prilagođene plavušama i nama sa svelim tenom.



MOJI FAVORITI MEĐU BRONZERIMA

#1 GLAM BRONZE Blonde Harmoney od Loreal-a o kojem sam već pisala u detalje. Kod ovog bronzera mi se sviđa što ima malo sedefa ali ne preterano pa daje ziasta lepu blistavost koži. Sem toga bez obzira koliko ste svetle puti teško je sa njim preterati jer je boja zaista nežna. Efekat je divan. To je ujedno i bronzer koji najčešće nosim. Svetla strana bronzera može da se kombinuje sa tamnom ili da se koristi zasebno kao hajlajter.

Cena: oko 1200-1400 din


#2 ORIFLAME GIORDANI GOLD BRONZANE KUGLICE ZA NIJANSIRANJE koje sam počela da koristim pre 10-ak godina i koje još uvek koristim. Kuglice mogu da se kupe u nekoliko različitih nijansi i podtonova, a ove koje vidite na mojoj fotografiji su Bronzing Pearls Natural Bronze šifra 21633

Cena: 1699 din

#3 LOREAL GLAM BRONZE kod kojih je tamnija strana mat i super moze da se koristi za konturing. Svetla strana je sa sedefom i može da se koristi u kombinaciji sa tamnom ili posebno kao hajlajter.

Taj mi je bronzer najnoviji u kolekciji :)

Cena: oko 1200-1400 din

#4 GIORDANI GOLD ORIFLAME SUMMER GLOW TAN ENHANCER koji je kremasti bronzer sa dosta sedefa. Daje blistavost koži i ono što mi se kod njega monogo dopada je što ima zaštitni faktor SPF 15. Može da se koristi kao podloga na celom licu da se dobije malo tamniji ten, može da se koristi samo na pojedinim delovima lica ili u kombinaciji sa tečnim puderom.

Cena: oko 1300 din

#5 INGLOT TEČNI BRONZER ZA LICE I TELO - AMC FACE AND BODY BRONZER BR.91
Ovaj bronzer me je odusevio pre svega nijansom koja je malo hladna braon tako da ne izgleda narandžasto na koži već izgelda kao kada prirodno pocrnite. Ovaj 91 je mat i može se koristiti na celom licu i telu za potamnjivanje.

Cena: oko 3140 din

O svim ovim bronzerima pisaću detaljno pojedinačne postove. Ovo je samo pregled mojih favorita :)

Veliki kisss :*** Bjuti

KOJI BRONZER JE TVOJ FAVRORIT I ZAŠTO? JESI LI PROBALA NEKI OD OVIH?

OBAVEZNO PROČITAJ: BB KREME VS. CC KREME

1 коментар: