четвртак, 31. мај 2012.

MAC senke za oci - osnovna paleta by Bjuti

Pre nekoliko meseci uradila sam jedan video u kome sam pocela da pravim jednu paletu sa osnovnim bojama.
Posto me dosta vas pitalo dokle sam stigla, i ako mogu da napravim post, ispisem imena i uslikam boje koje imam, evo jednog posta o tome.

Kao sto ćete videti, paleta još nije skroz puna ( u međuvremenu sam kupila jednu Sephora i Naked Urban Decay, pa je ova ostala malo po strani), ali sam dve boje dokupila pre nedelju dana i to me podstaklo da napisem ovaj post.

Možda već znate, da meni stoje hladne boje, tako da je i ova paleta za one kojima stoje hladne boje. Ako ste topao tip, nemojte se ugledati na ovu paletu jer će vam trebati boje koje imaju dosta više žute u sebi i najbolje je da ako budete kupovali MAC pitate devojke koje rade da vam pomognu oko kupovine.

U ovoj paleti nalaze se: Dazzlelight, Shroom, Naked Lunch, Widge, Charcoal Brown, Mystery, Patina (inace omiljena boja Jenfier Lopez :), Sable, Shale, Satin Taupe, Carbon.

Ako ste hladan tip, nećete pogrešiti kupovinom ovih boja.
Kisss :*** Bjuti

















2 коментара: