понедељак, 25. фебруар 2013.

Profesionalno šminkanje i fotografisanje - Bjuti u studiju MakeUp House

Pre nekoliko dana odlučila sam da uradim nove Cover fotografije za moj Blog i Facebook profil. Nisam htela sama da se šminkam već sam želela da koleginicama prepustim to zadovoljstvo. Uputila sam se u Studio MakeUp House, već oko 9h ali sam prvo svratila do moje zubarke, Biserke Banković, u TC Mondo u Trgovačkoj ulici da stavim cirkon.

Možda neki od Vas znaju da sam ja već imala cirkon, pa sam ga skinula pre nekih dve godine. Taj cirkon na mom zubu stajao je ravno tri godine i nije imao nameru da otpadne :) pa mi je trebao zubar i da ga skine.


Ne boli ništa, samo malo neobično izgleda :) Ordinacija moje zubarke nalazi se u Tržnom Centru Mondo u Tgovačkoj ulici u žarkovu i ako želite i vi jedan cirkon na zubu samo napred.
 Cena ugradnje cirkona je 30€, cirkoni su zaista blistavi (što je veoma teško uhvatiti na fotografijama) i dugo traju.


Možda se na ovoj fotografiji ne vidi najbolje kako izgelda, jer je sjaj cirkona nemoguće uhvatiti aparatom na telefonu. 

Za moju frizuru (šišanje i boju) već godinu dana, zaslužan je moj drugar Miki iz Unisex Studija HEADROOM u Gospodar Jovanovoj 69, u Beogradu. Moram da vam priznam da nikada u svom životu nisam bila tako zadovoljna šišanjem kao od kada me Miki šiša. On me ošiša tako da mi je kasnije lako da sama stilizujem kosu i brzo mogu da napravim dosta različitih frizura.


Za fotografijsanje sam odabrala neku garderobu, nakit i cipele koje sam pre neki dan kupila u Via Spiga u TC Delta City. Imam jedne slične iznošene, pa je bilo vreme da ih posle tri godine zamenim jer ovakve cipele/čizmice su veoma praktične i spadaju u moj MUST HAVE u garderoberu. Idu uz farmerice, skuknju, haljinu, bukvalno sve i nosim ih jesen, zima i proleće... 


Ovo su moje koleginice Kristina (levo) i Ivana (desno) koje su se družile sa mnom ceo dan. Kristina je naravno bila zadužena za šminku a Ivana za fotografiju i pomoć prilikom poziranja.


Posle kraće konsultacije odluka je pala na intenzivno plavu senku MAC Electric. Njen intenzitet zaista je obogatio fotografije i učinio ih totalno modnim. 

Šminka koju smo koristili:
Baza za lice MakeUp For Ever All Mat
Tečni puder MakeUp For Ever HD 115 i 123
Puder u prahu MakeUp For Ever transparentni
Baza za senku za oči MakeUp Store Clear Eye Primer
Plava senka MAC Electric
Svetla senka MakeUp Store Vanilla
Rumenilo MAC Mineralize Blush Dainty
Ruž za usne Inglot Freedom System broj 10

Sva šminka je iz studija MakeUp House i koristi se u Excluzivnim paketima za venčanje


Nakon šminkanja ušli smo u studio sa profesionalnom opremom i počelo je fotografisanje. Kao što vidite kristina je bila tu da popravi sve što treba kako bi šminka i fotografije ispali super.


Posle fotografisanja Ivana mi je na kompjuteru pokazala sve fotografije i moram reći da sam oduševljena našim današnjim radom. Uskoro ćete imati priliku da viditie te fotografije ovde na Blogu kao i na mojoj zvaničnoj FB stranici 


 Bilo mi je super, provela sam se, zabavila i imam na svom DVD-ju prelepe fotografije.

Ako i vi želite da PROVEDETE DAN KAO FOTO MODEL pogledajte ponudu paketa za šminkanje i fotografisanje studija MakeUp House

Veliki kissss :***
Bjuti



1 коментар:

  1. Hahaha, ne mogu da verujem da idemo kod iste zubarke! Cim sam videla raspored namestaja posumnjala sam, ali kada sam procitala ime...Joj, doktorka Bisa! :D

    ОдговориИзбриши