недеља, 24. фебруар 2013.

Profesionalno šminkanje i fotografisanje - Dan kao foto model


NOVA FOTOGRAFIJA ZA MOJ BOLOG I FB COVER -
PROFESIONALNO FOTOGRAFISANJE 

Evo sedim preturam po ormanu i razmišljam šta da ponesem od garderobe i nakita za sutrašnje snimanje. Užasno sam uzbuđena...

Sutra idem u studio MakeUp House gde ću ja biti model za šminkanje i fotografisanje. Želim da uradim fotografije za Facebook i Blgo Cover. Pratite me ceo dan jer ću postavljati fotografije, a kao završnica biće i video klip celog događaja. Biće i POKLONČIĆA! JEDVA ČEKAM!

Ovo su dve od fotografije sa sličnog događaja pre nekoliko godina :)



Dan započinjemo tako što će me koleginica Kristina šminkati, zatim ću imati dve promene garderobe gde ću sa Vama podeliti nekoliko saveta o stilizovanju, a onda ulazim u foto studio gde očekujem da uradimo fenomenalne fotografije koje će krasiti moj blog i Facebook profil.

Možete me pratiti ceo dan preko moje zvanične FB stranice, preko Twittera ili Instagrama

Da li biste volele da imate profesionalne fotografije? Veliki kiss

PROVEDI DAN KAO FOTO MODEL - profesionalno šminkanje i fotografisanje


Нема коментара:

Постави коментар