петак, 22. март 2013.

Najlepši crveni lak za nokte - Loreal Colour Rich 404 Scarlet Vamp

Vidim da je dosta vas obratilo pažnju na lak koji sam nosila u video tutorijalu u kome šminkam moju mamu 
i pitale ste me koji je lak u pitanju.

U pitanju je zaista najlepša nijansa crvenog laka koju sam pronašla do sada, a to je Loreal Colour Rich 404 Scarlet Vamp.

U Srbiji se prodaju proizvodi iz linije Colour Rich, ali na žalost ne svi, pa tako nisam sigurna da li je ova nijansa jedna od onih koja je dostupna na tržištu. U svakom slučaju, ako možete negde da ga nađete to su onda DM i Lilly parfimerije gde se prodaje Loreal.



Malo je teško bilo uhvatiti na fotografiji pravu boju, ali zaista sam se potrudila da bude što je približnije moguće realnoj boji.

Veliki kisss
Bjuti :***

1 коментар:

  1. ja imam cca 50-ak lakova i veeeeelika većina su nijanse crvene (od tamnih do svijetlih i sve do onih šljokičavih) - volim crveno! :D super ti je ova bojica! ;)

    ОдговориИзбриши