недеља, 11. септембар 2011.

Kako izabrati ruz za usne?

Jedna od najvećih dilema koja je mene mnogo godina pratila kada bih se našla ispred palete sa ruževima (a pre nego što sam naučila sve što treba o bojama :)  je "koji odabrati?" I sve smo mi mnooooogo puta napravile grešku da kupimo ruž one boje koja nam se dopada ne razmišljajući o tome da li nam ta boja stoji ili ne... Verovale ili ne, izabrati prave nijanse boja, jedna je od najtežih stvari za žene koje se šminkaju ili bi to volele.

Prvo što treba da znate je kada razmišljate bojama, jeste da postje BOJE i NIJANSE BOJA!
Sve boje se dele na tople i hladne boje!
Sve boje postoje u toploj i hladnoj nijansi! (zavisno od toga koliko imaju žute u sebi!) što je super jer znači da ne morate da se odreknete neke boje koju volite, potrebno je samo da nađete pravu nijansu :)

Znam da nije jednostavno, ali nemojte odustajati jer Vam je verovatno potrebno nekoliko sati probanja raznih nijansi u omiljnoj radnji koja prodaje sminku i savladaćete boje.

Evo nekih predloga kako da odaberete ruž za usne i o čemu treba voditi računa:


1. Trik je da uvek pođete od boje tena.
Ako pripadate hladnom tipu i vaš ten vuče više na roze, beličasto ili plavo birajte hladne boje ruževa one koje u sebi imaju malo žute, a dosta plave u sebi (razne nijanse roze, vino crvena, boje šljive...) kao sedefaste koji daju odsjaj na srebrno!

Ukoliko ste topli tip birajte i boje ruževa koji u sebi imaju dosta žute (razne nijanse braon, narandžasto-crvene, razne nijanse narandžaste...) kao i sedefaste koji daju odsjaj na zlatkasto!

HLADNE                         TOPLE

Hladna Crvena
Topla crvena










2. Međutim, da bi stvari bile komplikovanije :) sve boje postoje i u hladnoj i u toploj nijansi! 
Kada nađete boje koje Vam se dopadaju onda tražite nijanse koje su hladne ili tople, opet u zavisnosti kojem tipu pripadate!                                       

Nadam se da će Vam ovo, koliko-toliko biti od pomoći kad sledeći put budete kupovale ruž za usne.

Veliki pozdrav od Vaše bjutiholičarke i pišite mi :*

2 коментара:

  1. heheh.. def je ova leva crvena moja! ovih dana onda idem u potragu za istom pa da vidimo kako ce mi stajati.
    btw, super sto si postavila ovu paletu boja [toplih i hladnih] :)
    pozdravv

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na pomoci..Ja sam znala koja mi se svidja ali nisam znala da definisem:)) Leva paleta:D

    ОдговориИзбриши